Mange år Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 😁Etter jeg ble ene ,har jeg møtt kvinner og gifte-ene og enker.Ikke i hopetal ,men tilfeldig.Jeg elsker oral seks,og de kvinner jeg har truffet,har ofte sakt,dette har de ikke opplevd,ei hiller hatt oral seks med sin mann-kjæreste.Min er kvinner vil gjerne få det,men mannen er "rask tøm" og sove.Ikke for å skryte ,men de kvinner jeg har truffet igjenom årene,"ikke en ny hver dag"har alle opplevd seksen en vei,gubben tømmer seg og god natt,det er alt.De kvinnene jeg har truffet,på 25 år er 15-20 personer,flere av damene har oppsøkt steder,for åt treffe,du vet,menn,men det samme skjer,tøm og røm.Ble enkemann i 95.har truffet damer og 90% hadde aldrig opplev det i ekteskapet,og endra mindre å suge penis.Jeg ville aldrig la en kvinne være foruten den gleden.Seks er i min ordbok,to mennesker nyder hverandre.Ønsker å få tilbake beldinger her.Mvh. C
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Tilbake beldingen din blir vel at moderator stenger tråden din på grunn av mangelfull overskrift, også den feilskrevet. Mye har skjedd siden 1895. De fleste har oralsex nå. Anonymkode: 7b114...30b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Undrene var en god beskrivelse, ble vel sittende igjen litt undrene alle og enhver etter å ha lest innlegget. Anonymkode: 4783f...c52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå