Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er du sammen med venner når du har små barn? Har selv en på fire og en på fem. Jeg har i grunn vært flink til å prioritere tid med venner siden jeg fikk barn inntil korona kom. 

Da ble det jo naturlig og ikke møtes, men nå er det jo mer innafor igjen. Merker jeg syns det var godt på mange måter og ikke få enda en ting inn i timeplanen. Men så savner jeg det jo også. Møtes igjen nå, men mye mindre enn før og føler vi glir litt fra hverandre. Syns flere av de virker mindre interessert også. Må sies at flesteparten av vennene mine ikke har barn. 

Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget, men kjenner noen seg igjen? Hverdagene går fort og når helga kommer vil jeg gjerne bruke tiden på barna. Så kommer kveldene når jeg er sliten og syns det er godt og bare nyte ett par timer der før det er natt.. Samtidig som jeg vet jeg hadde hatt godt av mer venninnetid. 

Hvordan gjør du det? 

Anonymkode: 29170...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nesten ikke venninner så lite trøbbel. De jeg har bor for det meste langt unna. Prioriterte husmorferie i år, og besøkte en studievenninne som bor 50 mil unna, min yngste er tre år. I hverdagen går det i telefonsamtaler på kveldstid og chat innimellom. Møter min beste venninne som bor i nabolaget ved jevne mellomrom, type ut å rusle etter barna er lagt og begge har mannfolka hjemme. 

Anonymkode: df401...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...