jeansjente83 Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 (endret) Hva syntes dere om hullete jeans? Jeg vurder der å kjøpe noen hullete jeans, men er litt usikker. Jeg har noen hullete jeans i dag, men de er ikke "ferdig hullete" de har blitt hullete etter lang tids bruk. Hva syntes dere er best?: Ferdig hullete jeans, jeans som har blitt hullete av bruk eller at man tar frem saksa og lager noen hull selv? Endret 22. september 2005 av jeansjente83
Gjest 1111 Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 For meg er det akkurat det samme om hullene er der fra før av eller om jeg har lagd dem selv, men jeg ser for meg at jeg ikke ville hatt tålmodighet til å gå med en bukse helt til jeg fikk naturlige huller, det ville nok tatt ganske så lang tid med mindre det er veldig dårlig kvalitet og tynt stoff. Med saks i buksa får du jo hullene akkurat der du vil ha dem og akkurat i den størrelsen du vil ha dem i, men samtidig så kan det fort se rart ut når man gjør det selv, har sett altfor mange jeans med selv-klippede hull som det er veldig tydelig at man har brukt saks på (firkantede hull for eksempel, rette kanter, ingen frynser osv).
Tusseline Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Jeg synes det er kulest med hull som er ferdiglaget, for dersom man tar i bruk saks på egenhånd, blir det som oftest bare et hull der. Man får ikke disse hvite trådene som strekker seg fra den ene siden til den andre (komplisert forklart....)
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Jeg synes det er kulest med hull som er ferdiglaget, for dersom man tar i bruk saks på egenhånd, blir det som oftest bare et hull der. Man får ikke disse hvite trådene som strekker seg fra den ene siden til den andre (komplisert forklart....) ← hehe jo det får man hvis man vasker buksa å tar den i tørketrommelen fks. men er best å bruke kniv, ikke saks...tar litt tid men går...da får man mer den slitte greia med en gang istede for bare et reint hull av saks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå