Thea Skrevet 6. oktober 2002 #1 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg må bare få sagt det........................... :D Er så glad jeg ble kjent med deg for du er en ordentlig snupp :D Stoooooor klem fra Foxy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. oktober 2002 #2 Del Skrevet 6. oktober 2002 Takk det samme :D Man er ikke så alene om ting som man av og til tror ser du Du vet... Nå som jeg antakelig blir sykemeldt igjen er det absolutt ingenting i veien for at jeg kan kreke meg ned til sentrum en lørdag så vi kan få kvartet en pizza eller no` sammen hvis du har lyst :blunke: Har lite igjen av lønna denne mnd (BOMBE!! ) Men skal nok klare å skrape sammen litt dersom du vil treffes en dag snart (Jeg bare DØR etter å få vise deg UL-bildene assa ) Du er bare toppers du også :D *klem og kos* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. oktober 2002 Pizza er godt. Jeg er med på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå