AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg trenger kostbar tannbehandling. Det er ikke noe akutt, men heller ikke noe kosmetisk. Vil gjerne ha det unnagjort. Starte tannbehandling nå, eller vente til etter valget og håpe på at tannbehandling blir gratis? Anonymkode: e4177...700
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Det skjer jo ikke endringer veldig raskt uansett. Anonymkode: 181b4...a2c 16
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Det blir ikke "gratis" over natten, en slik endring (reform) vil ta mange år. Du kan kanskje få reduserte utgifter, men det vil heller ikke skje umiddelbart. Anonymkode: 88f67...04c 8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Det kommer selvsagt aldri til å skje. Anonymkode: 484b1...f65 10
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Nivået her inne … 🥲 Anonymkode: c8a9b...02d 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Det kommer aldri i verden til å bli gratis. Tror ikke på julenissen. Et sted skal da pengene tas fra. Anonymkode: 8a1fe...92c 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nivået her inne … 🥲 Anonymkode: c8a9b...02d Enig 😬 Anonymkode: 7727a...00b 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Ap og sp vil vel ikke gjøre noe med tannhelseordningen? Anonymkode: 3a3d5...6f3 4
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Du kan nok bare starte behandlingen. Småpartier som lover slikt, har ikke nok mandater til å påvirke det.
Ricky S Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer aldri i verden til å bli gratis. Tror ikke på julenissen. Et sted skal da pengene tas fra. Anonymkode: 8a1fe...92c Og det skal tas fra dere, bilkjørere 😈 Kjør masse bil, fyll masse drivstoff 😈 for tannhelse til alle! 😈😈
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Bare ta det nå, det er (dessverre) mest sannsynlig ikke gjennomførbart. Det loves jo hvert stortingsvalg, uten at noe har skjedd ennå. Anonymkode: 7b71a...957 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 Hvis du er i riktig alder ville jeg heller vurdert å bli student, betale semesteravgift, få tannbehandling, og deretter søke refusjon via studentskipnaden. Anonymkode: aa7cf...36a 1
Gjest theTitanic Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg trenger kostbar tannbehandling. Det er ikke noe akutt, men heller ikke noe kosmetisk. Vil gjerne ha det unnagjort. Starte tannbehandling nå, eller vente til etter valget og håpe på at tannbehandling blir gratis? Anonymkode: e4177...700 SÅ fort skjer ikke endringer altså. Dessuten er dette noe enkelte partier ønsker å få igjennom, men selv om de kommer i regjering er det ikke sikkert de får gjennomslag for dette. Deretter så må mannskap og admin ordnes. Du må nok smøre deg med et par års tålmodighet til å vente på et kanskje.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du er i riktig alder ville jeg heller vurdert å bli student, betale semesteravgift, få tannbehandling, og deretter søke refusjon via studentskipnaden. Anonymkode: aa7cf...36a Hvilken alder? er student på mine gamle dager og har munntørrhet (påvist), og går til tannlege hver mnd🥴1/4 av studielånet rett til tannlege😒 Anonymkode: b5f4d...8c9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Skrevet 25. august 2021 Hvis du skal vente på at tannbehandling skal bli gratis så kan du vente lenge. Tror tennene dine vil falle ut før det skjer, så her er det bare å sette i gang med behandlingen. Politikerene driver med valgflesk slik de gjør ved alle valg, så dette skjer ikke med det første. Anonymkode: cb6c5...179 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du skal vente på at tannbehandling skal bli gratis så kan du vente lenge. Tror tennene dine vil falle ut før det skjer, så her er det bare å sette i gang med behandlingen. Politikerene driver med valgflesk slik de gjør ved alle valg, så dette skjer ikke med det første. Anonymkode: cb6c5...179 Enig. Jeg har levd en stund, og sett gjentatte ganger at venstresiden (inkl.AP) har lovet gratis tannbehandling, Men de gangene de har vunnet valget, har det ikke skjedd noe som helst mht. tannbehandling. Så dette er valgflesk, De gjennomfører det ikke. Anonymkode: d5c8a...ddc
GammelKaktus Skrevet 25. august 2021 #17 Skrevet 25. august 2021 Ingen får gjennomført alt de lover og gratis tannbehandling er nok ikke øverst på lista, er bare det de reklamerer for uten å innfri. Sånn er det hvert år uansett om det er rødt eller blått. Jeg ville bare satt i gang, det ordner seg jo ikke selv.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #18 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Jeg har levd en stund, og sett gjentatte ganger at venstresiden (inkl.AP) har lovet gratis tannbehandling, Men de gangene de har vunnet valget, har det ikke skjedd noe som helst mht. tannbehandling. Så dette er valgflesk, De gjennomfører det ikke. Anonymkode: d5c8a...ddc Når har Ap lovet gratis tannbehandling? Ikke i år i alle fall. Det eneste partiet som mener at tennene burde bli behandlet på lik linje med alle andre deler av kroppen er Rødt. Anonymkode: 378f2...66c 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #19 Skrevet 25. august 2021 Hvemsomhelst skrev (22 timer siden): Du kan nok bare starte behandlingen. Småpartier som lover slikt, har ikke nok mandater til å påvirke det. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bare ta det nå, det er (dessverre) mest sannsynlig ikke gjennomførbart. Det loves jo hvert stortingsvalg, uten at noe har skjedd ennå. Anonymkode: 7b71a...957 FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden): Ingen får gjennomført alt de lover og gratis tannbehandling er nok ikke øverst på lista, er bare det de reklamerer for uten å innfri. Sånn er det hvert år uansett om det er rødt eller blått. Jeg ville bare satt i gang, det ordner seg jo ikke selv. Det er ingen partier som lover noe som helst (kanskje med svært få unntak). Alle partiene vet at de må forhandle, og derfor sier de "Stem på oss så vil vi kjempe for X" eller "X er noe som alle skal ha rett til". Ingen sier "Stem på oss så lover vi at X blir gjennomført". Anonymkode: 378f2...66c 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #20 Skrevet 25. august 2021 Hvorfor er tannhelse annerledes enn kroppshelse? Anonymkode: 1e3ca...91c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå