Gå til innhold

Er det ikke fryktelig dyrt å måtte betale 449 kr på møteplassen for å få alle tilganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er veldig mye for 1 mnd!

Anonymkode: 3d302...984

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skulle jeg vært desperat.. 

• Liker 1
Skrevet

Det er blodpris.

Anonymkode: e91b3...748

Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet! 

Anonymkode: 0feca...e08

• Liker 1
Skrevet

Lol...

Jeg vil tippe det er endel desperate menn som gladelig betaler for noe sånt.

Og ja, det høres vanvittig dyrt ut og er, mest sannsynlig, ikke verdt det.

Anonymkode: d8941...d3e

Skrevet

Utsuging.

Anonymkode: c59cc...93e

Skrevet

Det er nok ikke verdt det. Problemet på sånne plasser er at alle kan ta kontakt med alle, forutsatt at man betaler så klart. 

Jeg laget en profil der, er dame, uten bilde. Hadde sykt mange meldinger i løpet av første dagen. Ingen av mennene var av interesse for meg. Det må jo være rimelig dødt der inne når "alle" mennene kaster seg over en dame bare fordi hun er ny?

Anonymkode: 9f2c8...85a

• Liker 1
Skrevet

Utrolig dyrt, og virkelig ikke verdt det. Har selv vært innom møteplassen noen ganger, men i fjor sommer var sist gang. Makan til sutregjeng og klagete mannfolk der inne. Og klassisk at "alle" sender melding, selv de som er laangt utenfor søkefilteret.

Og den veggen, der man kan  skrive en melding så alle kan se - fy så mye dritt. Nesten ingen menn som var positive eller skrev noe hyggelig der. Snakk om å gjøre seg selv uattraktiv.. nei møteplassen anbefaler jeg ikke til noen. 

Anonymkode: 735ce...ca4

• Liker 1
Skrevet

Bortkasta penger har prøvd møteplassen i 1 år og kom aldri på en eneste date.. haha ha..

Skrevet

Det er så mange gjengangere på disse datingappene at jeg betaler ikke for noensinne helst. Jeg har vært av og på i 7 år og de samme mannfolkene er der ennå. Samme bilder og nesten samme tekst. 

Anonymkode: 1409d...398

• Liker 1
Skrevet

Jo. Bruker heller Tinder og Bumble.

Anonymkode: 57392...850

Skrevet

Bør ikke koste noe mer enn en hundrelapp.

Skrevet

Ikke verdt det..

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er så mange gjengangere på disse datingappene at jeg betaler ikke for noensinne helst. Jeg har vært av og på i 7 år og de samme mannfolkene er der ennå. Samme bilder og nesten samme tekst. 

Anonymkode: 1409d...398

Ja, det samme tenker vel de karene som har sett deg i syv år.

Anonymkode: 697e9...503

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er så mange gjengangere på disse datingappene at jeg betaler ikke for noensinne helst. Jeg har vært av og på i 7 år og de samme mannfolkene er der ennå.

Stort sett de samme kvinnfolkene over alt også. 

Anonymkode: da6fb...c83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...