Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Har lyst til å prøve meg som selger på et julemarked før jul. Er glad i å bake (og får høre jeg er dyktig og lager gode ting) men trenger hjelp til hva jeg kan selge.

Hva ville du kjøpt?

Anonymkode: 9003c...962

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skaffer deg godkjennelse for salg av mat før du gjør noe som innebærer baking håper jeg? 

Anonymkode: 15ff1...461

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! 
Har lyst til å prøve meg som selger på et julemarked før jul. Er glad i å bake (og får høre jeg er dyktig og lager gode ting) men trenger hjelp til hva jeg kan selge.

Hva ville du kjøpt?

Jeg ville ha kjøpt flatbrød og lefse. Er ikke glad i småkaker.

• Liker 3
Skrevet

Hva ville du kjøpt?

Danish cookies slik de var før med ekte smør :spise: De som er i salg nå på diverse butikker, er dessverre full av diverse dritt-fett som palmeolje og andre mystiske oljer som ikke gir den gode smørsmaken.

Overhead Photo Of Danish Butter Cookies In A Tin Stock Photo - Download  Image Now - iStock

Anonymkode: 53321...19a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du skaffer deg godkjennelse for salg av mat før du gjør noe som innebærer baking håper jeg? 

…er ikke det en selvfølge?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Danish cookies slik de var før med ekte smør :spise: De som er i salg nå på diverse butikker, er dessverre full av diverse dritt-fett som palmeolje og andre mystiske oljer som ikke gir den gode smørsmaken.

Overhead Photo Of Danish Butter Cookies In A Tin Stock Photo - Download  Image Now - iStock

Ps. Hvis du lager disse, kunne jeg tenkt meg å kjøpe. Jeg kjenner flere eldre mennesker som savner disse. Gi et hint her på KG om du starter salg av slike deiligheter gjennom Epla eller lignende nettsted :) 

• Liker 3
Skrevet

Punkt 1 - sørg for å låne godkjent kjøkken for å bake, så du ikke risikerer å bli bortvist av Mattilsynet. Skjedde her i fjor, usikker om det ble bot i tillegg?

Husflidslaget her tjener mye på salg av bakst til jul. Det går hovedsaklig i tidkrevende bakst, som folk ikke orker selv, men ønsket hjemmebakst-smak til jul :)

Selger som hakka møkk:

- lefser, kvitlefse

- smulteringer

- flatbrød

Anonymkode: fb7bf...564

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

…er ikke det en selvfølge?

Du skulle bare visst hvor mange det er som ikke har tenkt så langt 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Punkt 1 - sørg for å låne godkjent kjøkken for å bake, så du ikke risikerer å bli bortvist av Mattilsynet. Skjedde her i fjor, usikker om det ble bot i tillegg?

Husflidslaget her tjener mye på salg av bakst til jul. Det går hovedsaklig i tidkrevende bakst, som folk ikke orker selv, men ønsket hjemmebakst-smak til jul :)

Selger som hakka møkk:

- lefser, kvitlefse

- smulteringer

- flatbrød

Usikker på om det er lokal tradisjon, men også vannkringler og ‘rengakaka’.

Så finnes det tradisjonsbakst i området, som er litt jobb med, så ville jeg satset på det :) 

Folk gidder ikke bake selv, og betaler gjerne gode penger for bra produkt, av slikt som ellers ikke kan kjøpes ferdig på butikk/baker.

• Liker 4
Skrevet

Har allerede godkjent kjøkken så det er heldigvis ikke noe problem😊 Her skal alt være på stell!😊 tusen takk for mange gode tips! Kjenner jeg blir skikkelig lysten på å få til dette nå😊

• Liker 4
Skrevet

Har allerede godkjent kjøkken så det er heldigvis ikke noe problem😊 Her skal alt være på stell!😊 tusen takk for mange gode tips! Kjenner jeg blir skikkelig lysten på å få til dette nå😊

Lykke til! ♥️ :kokk:  🎄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ps. Hvis du lager disse, kunne jeg tenkt meg å kjøpe. Jeg kjenner flere eldre mennesker som savner disse. Gi et hint her på KG om du starter salg av slike deiligheter gjennom Epla eller lignende nettsted :) 

Dette kan feks gjøres i en tråd i matforumet eller høytidsforumet her på KG, der du spør om noen  andre har smakt de deilige danish cookies-ene med ekte smør som selges på xx .no :spise:

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hvordan går det med baksten ts? :tree:

Anonymkode: 96d0e...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...