Queeny Skrevet 24. august 2021 #1 Del Skrevet 24. august 2021 Har tenkt litt på gåstol siste tiden, men vet at det har blitt sagt at det ikke anbefales pga de får ikke øvd ordentlig på balansen ordentlig osv så vet jeg heller ikke hvilken gåstol jeg skulle skaffet omså. Min gutt er 7 måneder så tanken er jo å prøve seg fram smått etterhvert som han sitter mer rett i ryggen med sånn stol, men er som sagt usikker og lurer på hva andre sine erfaringer er med gåstol? Ødelegger det for noe eller har det vært til noe god hjelp og syns babyer det kan være noe de får glede av? Er uerfaren rundt dette så takker for tips på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Del Skrevet 24. august 2021 Nei. Det frarådes å bruke slike hjelpemidler. Barnet går når det er klar for det. Det nytter ikke å hjelpe til på veien med slike "verktøy". Anonymkode: 526cb...6c1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Del Skrevet 24. august 2021 På ingen måte greit. Det deles ut brosjyre på helsestasjonen, hvor de spesifikt FRARÅDER bruk av gåstol. Det er kun negativt, et barn har ikke noe godt av det. Anonymkode: 66d17...b75 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 Nei absolutt ikke Anonymkode: 1a6b3...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. august 2021 #5 Del Skrevet 24. august 2021 Queeny skrev (5 minutter siden): Har tenkt litt på gåstol siste tiden, men vet at det har blitt sagt at det ikke anbefales pga de får ikke øvd ordentlig på balansen ordentlig osv så vet jeg heller ikke hvilken gåstol jeg skulle skaffet omså. Min gutt er 7 måneder så tanken er jo å prøve seg fram smått etterhvert som han sitter mer rett i ryggen med sånn stol, men er som sagt usikker og lurer på hva andre sine erfaringer er med gåstol? Ødelegger det for noe eller har det vært til noe god hjelp og syns babyer det kan være noe de får glede av? Er uerfaren rundt dette så takker for tips på forhånd Vil ikke anbefale det Mine har gått første gang på forskjellige tidspunkt tidligste var 7 mnd og den som var treigest var 13 mnd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Del Skrevet 24. august 2021 Hvis du med gåstol mener noe sånt https://www.barnashus.no/yngri/ubbe-gastol-blue så ville jeg bare droppa det helt. Søk på "gåvogn", da får du opp noe som er innafor. Noen blander dette. Anonymkode: 30eaf...834 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg har 3 barn og klarer ikke å finne noen gode grunner for å anskaffe gåstol. Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal pushe utviklingen og ha de til å være så tidlig med alt To av mine var ganske sene med å begynne å gå, men allikevel tenkte jeg ikke tanken på å anskaffe gåstol for liksom "hjelpe" de i gang. Lærte seg å gå gjorde de, om enn sent, men de tok ingen skade av det. Det beste er at utviklingen får gå sin gang, at de utvikler seg i sitt eget tempo og når de er klar for de. Anonymkode: c2aa6...e82 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Del Skrevet 24. august 2021 Dropp det. Det har ingen hensikt å bruke en sånn, ungen går når den er klar for det. Anonymkode: fb89d...c2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Del Skrevet 25. august 2021 Var bare enkle mennesker i barselgruppa mi som brukte det. I 2018. Man skal ikke måtte gnu de to små grå mye sammen for å skjønne hvorfor det er hjernedødt å bruke gåstol, hoppehuske etc. Anonymkode: e58c2...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå