AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg har datet en herlig og flott mann gjennom sommeren. Når vi er sammen er han verdens herligste, snakkesalig og klok. På meldinger er han dårlig, noe han innrømmer selv. Jeg er stikk motsatt, ærlig og åpen. De få gangene han tør å åpne seg litt om hva han føler, svarer jeg gladelig med samme mynt + litt til. Da opplever jeg at han forsvinner inn i skallet sitt igjen 😌. Han er på et vis sjarmerende i sin sindighet og ro – men kanskje blir det helt feil match med en som er åpen som en bok? Kan man lære seg å leve med slike forskjeller? Han er så flott, men så annerledes. Jeg føler det blir feil å spille like avmålt, jeg liker å kunne fortelle en mann at jeg Lier han og savner ham. Men det virker som om det er skummelt for ham å høre… Anonymkode: ec930...387
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Jeg er sammen med en sånn en....ganske laber på meldinger, men veldig bra når vi er sammen, så totalt sett er han en jeg vil ha, selvom han og meldinger kan være en utfordring 😅 Anonymkode: 6d3ba...595 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Jeg var sammen med en slik, jeg og. Han var åpen, jeg lukka. Det var utrolig godt. Noen som var slik, jeg likte det, selv om jeg lenge ikke klarte å åpne meg opp for ham. Da jeg til slutt klarte det, stakk han. Det var visst «den lukka, mystiske» han var glad i, ikke den åpne. Så bare pass på, at du (han) ikke går i den fella. 😣 Anonymkode: ae2ed...b7c 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg var sammen med en slik, jeg og. Han var åpen, jeg lukka. Det var utrolig godt. Noen som var slik, jeg likte det, selv om jeg lenge ikke klarte å åpne meg opp for ham. Da jeg til slutt klarte det, stakk han. Det var visst «den lukka, mystiske» han var glad i, ikke den åpne. Så bare pass på, at du (han) ikke går i den fella. 😣 Anonymkode: ae2ed...b7c Takk for svar, veldig interresant. Jeg ville absolutt ikke ha stukket av om han turte å åpne seg, men det motsatte _kan_ nok skje om han ikke gjør det. Jeg blir veldig frustrert over at han er så lukket når jeg selv helst vil boble over – men prøver å dempe meg og møte ham litt på halvveien. Først tolket jeg det som manglende interesse, men har etterhvert forstått at han bare er så sindig og tilbakeholden. Det skal ikke være lett… 😅 Anonymkode: ec930...387 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Jeg er sammen med en lik og er som deg, mer direkte selv. Det har gått et halvt års tid og det begynner å bli litt frustrerende. Jeg «visner» litt og føler jeg hele tiden venter på litt mer bekreftelse. Har prøvd å snakke med han om det og han innrømmet at han har fått samme tilbakemeldinger i tidligere forhold. Han er veldig redd for å miste meg, men klarer liksom ikke by på noe særlig bekreftelse ut over at jeg merker han er redd for at jeg skal forsvinne. Føler pratingen ikke hjalp, nesten heller motsatt. At han da forsvant enda mer inn i seg selv og følte seg kritisert og kanskje ikke «bra nok». Jeg er usikker på om dette er noe mer å investere tid på, men jeg liker han veldig godt så jeg forsøker litt til.. Følger tråden, kanskje det kommer noen gode tips? Anonymkode: 24aee...906 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Jeg dater også en slik mann, han oppfører seg på melding som at han har kalde føtter. jeg lurer og tenker at han hele tiden har ombestemt seg, tviler og undrer på om dette blir feil. Kanskje en annen dame er bedre osv. Da tenker jeg at kanskje en annen dame ER bedre. Kanskje han ikke er forelsket. Men så er det annerledes når vi treffes og da er han bare smil og alt er fint. Men på melding er det stille igjen. Det er ALLTID jeg som sender til han. Anonymkode: a5455...0df 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er sammen med en lik og er som deg, mer direkte selv. Det har gått et halvt års tid og det begynner å bli litt frustrerende. Jeg «visner» litt og føler jeg hele tiden venter på litt mer bekreftelse. Har prøvd å snakke med han om det og han innrømmet at han har fått samme tilbakemeldinger i tidligere forhold. Han er veldig redd for å miste meg, men klarer liksom ikke by på noe særlig bekreftelse ut over at jeg merker han er redd for at jeg skal forsvinne. Føler pratingen ikke hjalp, nesten heller motsatt. At han da forsvant enda mer inn i seg selv og følte seg kritisert og kanskje ikke «bra nok». Jeg er usikker på om dette er noe mer å investere tid på, men jeg liker han veldig godt så jeg forsøker litt til.. Følger tråden, kanskje det kommer noen gode tips? Anonymkode: 24aee...906 Godt å høre vi er fler i samme båt, men ser utfordringen tydelig. Jeg er vant med menn som snakker rett fra levra, om det så blir grovt til tider. Som ikke legger skjul på at de digger meg, har lyst på meg og trives i mitt selskap. Veldig uvant med en som er så tilbaketrukken. Er sjarmert til tusen… men vet ikke om jeg kan leve med dette i lengden 🙈😔 Anonymkode: ec930...387
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Er også med en slik, det er blitt litt bedre utover og jeg vet at han liker meg og vil være med meg men han er skikkelig dårlig på å ta kontakt (jeg er skikkelig bra på å ta kontakt å sitter ofte på fingrene mine så jeg ikke skal bli for ivrig 😂) Når vi møtes er han annerledes, han snakker å jeg er den stille som ikke tørr å ta opp ting 😂 Anonymkode: 7cf4e...544 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Wow. Så godt å høre at det er fler av disse. Tusen takk, alle dere – dette er til god hjelp! Vet ikke helt om jeg kommer til å orke dette i lengden – men siden han er så fin og god personen skal jeg forsøke så godt jeg kan! TS. Anonymkode: ec930...387
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Godt å høre at de har de mennene. Opplevd dette før. Det eneste som hjalp var at jeg var «overåpen» da bli det det også. Ikke vær sjenert. Men vær på og åpen fysisk, ikke på mld Anonymkode: 81080...b4f 1
Engel Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Men hvis han er åpen når dere er sammen, hva er problemet? Ikke alle har et kjærlighetsspråk der det er naturlig å skrive om følelsene sine, men om han viser det tydelig når dere er sammen så burde det da virkelig ikke være noe problem? Jeg og dater en som ikke er så veldig på å sende meldinger, noe jeg egentlig foretrekker. Men han er så tydelig på at han er interessert når vi er sammen, så jeg tåler fint at han ikke kommer med masse erklæringer på meldinger. Eller skriver så masse meldinger generelt. Hva er viktigst? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 5 hours ago, Engel said: Men hvis han er åpen når dere er sammen, hva er problemet? Ikke alle har et kjærlighetsspråk der det er naturlig å skrive om følelsene sine, men om han viser det tydelig når dere er sammen så burde det da virkelig ikke være noe problem? Jeg og dater en som ikke er så veldig på å sende meldinger, noe jeg egentlig foretrekker. Men han er så tydelig på at han er interessert når vi er sammen, så jeg tåler fint at han ikke kommer med masse erklæringer på meldinger. Eller skriver så masse meldinger generelt. Hva er viktigst? Du har helt rett, det er selvfølgelig det han viser når vi er sammen som er det viktigste. Vi bor et stykke fra hverandre og får ikke møttes så ofte – er nok kanskje avstanden som er hovedproblemet, tross alt. Hadde vi kunnet treffe hverandre mer jevnlig hadde det neppe vært en stor sak. Anonymkode: ec930...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå