AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Vi har tenkt på å gifte oss i flere år, og må bare få ut fingeren nå. Vi begynner med å sette dato, men hva tror dere er lurest? Vi tenker enten 28.mai eller 4.juni neste år (pinsehelga), fordi det er "langhelger" og kanskje lettere for familie i andre deler av landet å reise hit. Men er det noen av de som typisk er veldig populære for bryllup, slik at vi kan få problemer med å finne lokaler osv? Vi vil ha en svært enkel vielse, gjerne utendørs, og enkel bryllupsfest/middag - så de store, flotte og sikkert mest populære stedene er uansett ikke aktuelle for oss. Anonymkode: e090f...260
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Finn et lokale som dere liker og spør når de har ledig dato og velg en av de datoene som er ledig Vi har planlagt bryllup tre ganger nå (utsatt pga korona to ganger, håper det går denne gangen 😆), og alle gangene er dato bare bestemt ut i fra når lokalet vi ønsker har ledig Anonymkode: f32ea...924
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Jeg ville personlig foretrukket å ikke få pinsehelgen min "okkupert" av et bryllup. Begge de helgene kommer til å være populære, så jeg ville hørt med de lokalene dere foretrekker og se hvem som kan ha noe ledig Anonymkode: 32ff0...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 De fleste lokaler for langhelger har vel ikke ledig noe så sent, men du kan være heldig. Fotografer er nok også mest sannsynlig booket ut. Så her må du forte deg! Anonymkode: 85e43...eab
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Det er nok mange som tenker det samme som deg. Tipper helga før den første er kanskje fortsatt noe ledig, men tviler på du finner noe ledig til neste pinse. Du får kikke kjapt Anonymkode: 57652...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå