AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Del Skrevet 24. august 2021 Veksler mellom styrke, jogging og fjellturer. Blir mye dusjing. Spesielt om jeg trener styrke kl 20 en kveld og morgenen etter jogger. Anonymkode: 1b686...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 24. august 2021 #2 Del Skrevet 24. august 2021 Dusjer ihvertfall en gang for dagen,noen dager må det bli to. Vet at det ikke er så bra,men av og til så må man bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Del Skrevet 24. august 2021 Dusjer daglig nesten. Anonymkode: 5c63d...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 Kommer helt ann på hvor mye jeg svetter, rett og slett. Dusjer ikke etter hver tur, men har jeg en hard økt, dusjer jeg etterpå. Dusjer ca 2 ganger i uken, går tur omtrent hver dag med varierende intensitet. Nå har ikke treningssenteret mitt vært åpent siden korona kom, men trener jeg der, dusjer jeg i etterkant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg dusjer hver dag, men vasker håret ca annenhver dag (alt etter hvor svett jeg er). Anonymkode: 8bfcb...d6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Del Skrevet 24. august 2021 Dusjer hver dag, jeg hater følelsen av å være svett og klam. Håret annenhver dag. Om jeg f.eks trener på mandagen så dropper jeg å vaske håret, og vasker det heller etter trening på tirsdagen. Noen ganger blir det hårvask hver dag, alt etter planer og div. En sjelden gang går jeg bare over kroppen med våt klut og såpe Anonymkode: 91aab...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Del Skrevet 24. august 2021 Trener hver dag og dusjer hver dag. Vasker håret annenhver dag(etter legdays og løpeøkter, blir ikke så svett av overkroppsøktene). Anonymkode: ede05...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Del Skrevet 24. august 2021 Å dusje ofte er ikke så gale dersom man ikke alltid bruker såpe og bare skyller av seg fersk svette rett etter å ha trent. Anonymkode: 578dc...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Del Skrevet 25. august 2021 Dusjer en gang per dag, men ofte en kjapp 5 minutters dusj. Anonymkode: 4d471...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 25. august 2021 #10 Del Skrevet 25. august 2021 Dusjer daglig. Unntaket er treningsfri eller turer på vinteren hvor det er så kaldt at jeg ikke blir svett (men det er virkelig sjeldent!). Dusjer så kort som mulig, rett og slett fordi jeg dusjer så ofte at jeg ikke vil bruke mer tid enn strengt tatt nødvendig. Jobber også på treningssenteret og er der så og si daglig. Trener selv, har noen gruppetimer og er PT. Trener ofte på morgenen, før kunder. Men vet jeg blir bra svett ila x antall timer så venter med dusj til jeg er ferdig for dagen. Tar dog en kjapp vask med klut eller våtservietter, samt bytter klær etter egentrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Del Skrevet 25. august 2021 Har problemer med psoriasis i hodebunn og hud og hender, det er et stort problem i forhold til bruk av såpe. Må jo dusje men får svi så det holder og det blir for hyppig. Anonymkode: 6caee...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2021 #12 Del Skrevet 25. august 2021 Selvfølgelig dusjes det daglig. Noe annet ville vært teit og uhygienisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #13 Del Skrevet 25. august 2021 7-10km gåtur hver dag. Dusjer vanligvis annenhver dag, men sluttet på p-piller for et par måneder siden, så nå går jeg gjennom en periode med hår som fort blir fettete, så da hender det at det blir dusjing litt oftere. Anonymkode: 21645...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Del Skrevet 25. august 2021 Dusjer og vasker håret hver dag. Trener hver dag. Anonymkode: 86ee6...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Del Skrevet 25. august 2021 On 8/24/2021 at 8:32 PM, neon_sun said: Kommer helt ann på hvor mye jeg svetter, rett og slett. Dusjer ikke etter hver tur, men har jeg en hard økt, dusjer jeg etterpå. Dusjer ca 2 ganger i uken, går tur omtrent hver dag med varierende intensitet. Nå har ikke treningssenteret mitt vært åpent siden korona kom, men trener jeg der, dusjer jeg i etterkant. Med det altivitetsnivået der så bør du dusje oftere enn 2 ganger i uka altså.... samma om du selv mener du ikke har svettet noe eller er skitten, andre folk lukter og kjenner eimen av klam ufresh hud. Jeg blir egentlig litt satt ut når jeg leser ting som det her hvor folk trimmer hver dag og dusjer så sykt sjelden. 🤮 Anonymkode: efb6f...a00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Del Skrevet 25. august 2021 Dusjer 1-3 ganger daglig, vasker håret annenhver dag. De gangene jeg ikke trener eller skal noe spesielt bruker jeg bare en klut. Og så hender det kanskje 1-2 ganger i året at jeg ikke dusjer etter trening😅 Anonymkode: f907d...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå