AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg er en kvinne i slutten av 30-åra som ikke har barn og som ikke vil ha det. Er dette noe jeg bør skrive om i bioen på Tinder? Regner jo med at menn vil tro jeg er verpesyk viss jeg kun nevner at jeg ikke har barn. Eller pleier man ikke si noe om barn i det hele tatt på Tinder etc.? Anonymkode: 645c5...677
Gjest rampenissen72 Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Etter min erfaring går det slik ; Hvis du har barn, må du nevne det. Da dette er veldig vesentlig for de fleste av oss. Hvis du ikke nevner noe ang barn sier det seg selv du ikke har
Gjest rampenissen72 Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Ikke frekt ment, men med tanke på alderen din kan det kanskje være lurt å skrive du ikke ønsker barn? Sikkert mange som hopper til konklusjonen du er verpesjuk.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 1 minutt siden, Kamilla25 said: Ikke frekt ment, men med tanke på alderen din kan det kanskje være lurt å skrive du ikke ønsker barn? Sikkert mange som hopper til konklusjonen du er verpesjuk. Ja, det var det jeg tenkte selv og, at folk vil tro jeg vil ha barn og har dårlig tid nettopp pga alderen min. ts Anonymkode: 645c5...677
Lacy Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Jeg ville skrevet det om jeg var deg 😊 Jeg sveipet bort menn som ikke skriver noe om barn, eller skriver at de vil ha 😊 I hovedsak derfor jeg ser etter eldre menn 😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Jeg er litt i samme situasjon som deg. Jeg skriver at jeg ikke har barn, ønsker ikke barn og ønsker en partner uten barn. De som ikke skriver noe om barn hopper jeg over. Erfaringsmessig har de dratt på seg unger, og nevner ikke det før de absolutt må. Anonymkode: 9f618...c78 1
Gjest rampenissen72 Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det var det jeg tenkte selv og, at folk vil tro jeg vil ha barn og har dårlig tid nettopp pga alderen min. ts Anonymkode: 645c5...677 Ja, det jeg også tenker. Mange tror desverre at alle damer over 35 er desperate etter unger.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Jeg ville skrevet det, så luker du automatisk vekk de som har barn/ønsker seg barn. Poenget er vel uansett møte noen som ønsker det samme, så da gjør det jo ikke akkurat noe at en luker vekk noen. Anonymkode: aac01...aa4 2
micromaya Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Skriv det som det er – da får du luket ut dem som uansett ikke passer for deg. 😊 1
wandagirl Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Hvis det er noe du er sikker på kan det ikke skade å skrive det. Ser det er mange menn som gjør det, og setter selv pris på ærligheten. For mange er det jo en dealbreaker og da er det jo greit å vite det tidlig.😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en kvinne i slutten av 30-åra som ikke har barn og som ikke vil ha det. Er dette noe jeg bør skrive om i bioen på Tinder? Regner jo med at menn vil tro jeg er verpesyk viss jeg kun nevner at jeg ikke har barn. Eller pleier man ikke si noe om barn i det hele tatt på Tinder etc.? Anonymkode: 645c5...677 Jeg er kvinne i starten av 30-årene og har skrevet det i bioen at jeg ikke skal ha flere. Fått veldig mange verpesyke menn etter meg. Orket ikke mer tilslutt Anonymkode: 18584...376
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Du sier at du ikke vil ha og ikke har, ser mange skriver det. værste er de som har barn og ikke sier noe så man kaster bort en like. Anonymkode: 9b4e1...812
norw Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 Kamilla25 skrev (8 timer siden): Etter min erfaring går det slik ; Hvis du har barn, må du nevne det. Da dette er veldig vesentlig for de fleste av oss. Hvis du ikke nevner noe ang barn sier det seg selv du ikke har Nei, er nok også en del som bare dropper å nevne at de har barn og så kommer det frem senere.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Skrevet 25. august 2021 Barnløse kvinner i 30 årene er generelt veldig interessert i barn, selv om det naturlig nok er noen unntak. Hvis man ønsker en partner, men ikke barn i løpet av de neste 3-5 årene (eller i det hele tatt?) så er det litt "risiko" å date en barnløs kvinne i midten av 30 årene. Mistenker det er derfor litt yngre kvinner blir valgt, men samtidig vil jo det samme issuet komme opp etter hvert... 🤷♂️ Anonymkode: 9e952...8ea
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Skrevet 25. august 2021 i din alder bør du absolutt nevne at du ikke har barn og ikke ønsker egne barn. Si gjerne noe om det er greit at partneren har barn også. Hadde du vært 25 hadde du ikke trengt å nevne det (bare om du evt hadde barn). men det med barn/ikke barn er veldig vesentlig når man er i slutten av 30-årene. Da er det ikke noe "vente og se" lengre. Da er valget endelig. Anonymkode: ddf64...0e8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 Ville skrevet "MILF" i profilen. Det er humoristisk og lekent. Anonymkode: 1b4a3...9d5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #17 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville skrevet "MILF" i profilen. Det er humoristisk og lekent. Anonymkode: 1b4a3...9d5 Nei. Det sier ingenting om man vil ha barn eller ikke, og det signaliserer at man er ute etter sex med yngre menn. Helt irrelevant for ts. På tinder har man såpass få tegn til rådighet at man skriver det viktigste, og det man vil ha. Jeg hverken har barn eller ønsker, og har dermed ikke skrevet noe om det. Ser at de mannfolka som har barn, eller ønsker barn skriver det, så da sveiper jeg dem til venstre. Anonymkode: 2747d...5ce 2
Gjest rampenissen72 Skrevet 25. august 2021 #18 Skrevet 25. august 2021 norw skrev (10 timer siden): Nei, er nok også en del som bare dropper å nevne at de har barn og så kommer det frem senere. Ja. Rasshøl. Fordi de vet de ikke er aktuelle for en hvis % når de har barn. Har selv møtt flere som plutselig var en pakke-deal.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #19 Skrevet 25. august 2021 Takk for alle svar, dette var veldig nyttig. Når (viss) jeg lager meg en profil skal jeg skrive begge deler: at jeg verken har eller vil ha barn. Vil jo helst ikke ha en mann med barn heller da, men… 😅 ts Anonymkode: 645c5...677
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #20 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville skrevet "MILF" i profilen. Det er humoristisk og lekent. Anonymkode: 1b4a3...9d5 En som er barnløs kan per def ikke være MILF Anonymkode: cb3ab...12a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå