AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg spør grunnet en annen tråd som ble interessant. Jeg får en del mld av gifte menn selv og har av og til begynt å skrive tilbake. OK, jeg blir sikkert kalt et ludder og hele greia nå. Men alle må forstå at det mange ganger er en grunn for at man vil ha noe annet? Tror dere menn er 100% "og litt til " hos kona? Hvorfor sender de mld til andre? De må ha en interesse rundt denne dama. Kanskje kona hjemme også ikke er noe snill? Vanskelig å leve med? Tenkt på det? Gjerne kom med deres erfaringer. Anonymkode: f030d...990 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spør grunnet en annen tråd som ble interessant. Jeg får en del mld av gifte menn selv og har av og til begynt å skrive tilbake. OK, jeg blir sikkert kalt et ludder og hele greia nå. Men alle må forstå at det mange ganger er en grunn for at man vil ha noe annet? Tror dere menn er 100% "og litt til " hos kona? Hvorfor sender de mld til andre? De må ha en interesse rundt denne dama. Kanskje kona hjemme også ikke er noe snill? Vanskelig å leve med? Tenkt på det? Gjerne kom med deres erfaringer. Anonymkode: f030d...990 Kanskje menn kan svare her? Er jo gjerne menn i 40årene som er "verstingene" her. Anonymkode: f030d...990 9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Jeg lå med en gift mann jeg møtte på byen da jeg var 26. Visste ikke at han var gift før etter vi hadde hatt sex. Hadde sex med han 3-4 ganger til alikevel. Var ung og ga faen.. Anonymkode: 82942...56d 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lå med en gift mann jeg møtte på byen da jeg var 26. Visste ikke at han var gift før etter vi hadde hatt sex. Hadde sex med han 3-4 ganger til alikevel. Var ung og ga faen.. Anonymkode: 82942...56d Jeg har gjort det samme selv😔 to ganger. Han første gikk ifra kona og vi var sammen i 10år, faktisk. Han andre hadde jeg ingen aning om at var gift. Men han dro ikke fra kona. Ts Anonymkode: f030d...990 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Fordi menn er feige! Er de ikke fornøyd med kona så er det to muligheter; dropp henne eller jobb med forholdet. Ludder som ligger med gifte menn er det nok av… Anonymkode: 4b9fd...2f9 13
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Det har jeg hatt. Visste ikke at han var gift først, men fortsatte å treffe han etter jeg fikk vite det. Møtte han via nakenprat og så at han aktivt søkte etter andre kvinner å ha sex med, så jeg så ikke på meg selv som en som bidro så mye til utroskapen. Han var jo ikke utro pga meg🤷♀️ Anonymkode: e69bf...1f5 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Jeg har hatt to lange forhold til to gifte menn. De levde begge i «døde» forhold og søkte spenning. Traff begge på datingsider der de søkte noe uforpliktende. Jeg ville ikke ha kjæreste, så passet meg ypperlig. Ble jo et helvete i begges hjem, det brydde meg ikke. Deres ansvar. Anonymkode: 5cb1d...f0f 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Alle mennene jeg har holdt på med har vært drittlei og ulykkelige i ekteskapet, men ikke gått ut på grunn av økonomi og barn. Dødt sexliv og null håp, ingen kjærlighet og bare elendighet. Kan ikke fatte og begripe at folk gifter seg. Gjør ikke meg noe å ligge med noen som er gift ettersom jeg ikke ønsker forpliktelser selv, og jeg vil bare ha sex og kos. Det får jeg i hopetall hos frustrerte, gifte menn. Og nei, jeg skal aldri gifte meg selv og nei, konene deres vil aldri finne det ut. Tror tvert imot de fleste konene har hatt menn på si selv. En lykkelig gift mann søker ikke lykken andre steder. Anonymkode: fd96e...5c5 4
lupisnor Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 For å fatte meg i korthet: Her var det mye triste damer med manglende selvrespekt. Kondolerer. Kanskje dere finner dere selv, når dere blir litt eldre. 11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er du en lykkelig hore da? Anonymkode: 3c752...505 Jeg er en lykkelig kvinne som nyter sex med mennene jeg liker. Anonymkode: fd96e...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Huff🤦♀️ både til de som ligger med menn som er gift og de som kaller dem horer… Bare huff Anonymkode: 2441e...5e6 8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Har gjort det med flere ektemenn selv, og deretter hintet deres partnere om det ble brudd mellom oss. Anonymkode: 115e8...f5b 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 Jeg gjør det, runker meg selv nesten hver dag 😁 Anonymkode: dd9c1...5ee 1
lupisnor Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kuken til mannen din var lett verdt HIV. Det kan alle venninnene mine bekrefte. Anonymkode: 82942...56d Foreslår du finner deg et incel-forum, det er der du hører hjemme. 2
wandagirl Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 Jeg synes tema er litt interessant, er jo så mange som opplever utroskap eller er utro ref flere tråder her inne. Hvorfor har man sex med noen man vet er opptatt, er det fordi man ønsker noe uforpliktende eller er det spennende? Hvorfor er man utro?? Jeg synes helt klart det er den som er utro som har det største moralske ansvaret helt ærlig. Men disse trådene ender fort opp som shamingtråder.. 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 Nei, liker ikke gifte menn Anonymkode: 76f0b...873 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #17 Skrevet 24. august 2021 lupisnor skrev (10 minutter siden): For å fatte meg i korthet: Her var det mye triste damer med manglende selvrespekt. Kondolerer. Kanskje dere finner dere selv, når dere blir litt eldre. Hvorfor er det manglende respekt å ha sex og hygge seg, uten å tenke på andre enn seg selv og den man har sex med? Anonymkode: fd96e...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 wandagirl skrev (1 minutt siden): Jeg synes tema er litt interessant, er jo så mange som opplever utroskap eller er utro ref flere tråder her inne. Hvorfor har man sex med noen man vet er opptatt, er det fordi man ønsker noe uforpliktende eller er det spennende? Hvorfor er man utro?? Jeg synes helt klart det er den som er utro som har det største moralske ansvaret helt ærlig. Men disse trådene ender fort opp som shamingtråder.. Ja. Utrolig dårlig gjort å skylde på oss. Slut shaming må stoppe!! Anonymkode: 82942...56d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #19 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mennene er enda større horer isåfall. Er de som svikter den de har hjemme. Anonymkode: e69bf...1f5 Kvinnene gjør det mulig Anonymkode: c95f7...33d 2
Scoops Skrevet 24. august 2021 #20 Skrevet 24. august 2021 Hadde ett kort forhold til en opptatt mann når jeg var veldig ung og usikker på meg selv, og sex med en annen en gang. Nå har jeg heldigvis blitt eldre og mer trygg og ville ikke gjort det igjen. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå