AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Det høres kanskje rart ut, tatt fra et forum på reddit som heter mom for a minute hvor de som trenger litt oppmerksomhet fra en mamma melder seg. De som kanskje ikke hr en mor eller kontakt med henne. Moren min døde mange år siden og som voksen har jeg alltid savnet en. Jeg holder på å gå gjennom noe veldig krevende, mannen og jeg går fra hverandre og mens han er omringet av familie så sitter jeg her alene. Vi krangler og han er så sint, vil ikke snakke er så urimelig. Hva hadde du sagt til datteren din? Anonymkode: 55e1e...24b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Har ikke noen kloke ord, men sender deg en klem ❤️ Anonymkode: e98ff...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Jeg hadde sagt: Du er ikke alene, selv om du kanskje noen ganger føler deg alene. Jeg er alltid der for deg og støtter deg i alt. Kan det hjelpe om du snakker med moren din som om hun levde? Se for deg henne og fortell henne alt du vil si. Jeg finner trøst i å tenke på at de som er døde ikke har forsvunnet fra vår verden, men på en måte holder litt øye med oss og følger med oss videre i livet fra der de er. Anonymkode: b832a...40b 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Hadde sagt at dette er vondt nå, men det går over, og du kommer til å få mange nye sjanser til å føle deg lykkelig! ❤ Anonymkode: 363f2...eee 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Jeg hadde dulla og dalla med deg. Og lytta. Hva skulle du ønske hadde blott gjort for deg av en morsfigur? Anonymkode: 2988d...746 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Det høres utrolig tøft ut! Jeg skulle gjerne vært mammaen din i noen samtaler, det er vanskelig å si én ting som kan hjelpe når mødre er så verdifulle fordi de fortløpende er der på flekken om det er noe. Det er tøft akkurat nå, og jeg skjønner at du føler deg alene. Men jeg lover at den følelsen du har kommer til å gå over med tiden. Du har ikke en god venninne du kan snakke med? Da jeg gikk gjennom tiden før et samlivsbrudd og manglet noen å dele det med snakket jeg med fastlegen. Aldri følt meg så godt ivaretatt, så om du har en fin fastlege så kan det være et tips. ❤ Anonymkode: f5dd8...090 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 ❤ dere er gode. Takk for råd om å late som jeg snakker til henne, hadde en lang samtale på kjøkkenet, over te. Jeg latet som at hun var der, holdt rundt meg og sa at dette ville gå bra, at han er teit og urimelig og at hun er glad i meg og trøster meg. Skulle ønske hun var her 💔 Anonymkode: 55e1e...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå