AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg får en helt spesiell følelse som jeg ikke kjenner igjen når jeg klemmer barnet mitt. Får ikke denne følelsen hele tiden, men når jeg klemmer barnet inntil meg når barnet skal sove til kvelden, eller når jeg legger barnet inntil meg på morgenen slik at vi sovner sammen så får jeg denne følelsen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, minner meg litt om forelskelse, men så er det ikke det. Det er en varm følelse, en følelse av å ikke ville slippe. Ren kjærlighet. Jeg kjenner det i brystet, som støt på en måte. Er det dette som er mors kjærlighet for barnet? Ubeskrivelig kjærlighet? Jeg har kanskje kjent det nå etter at barnet har blitt større, barnet er nå 11 mnd. Jeg er en person som kan filosofere over alt mulig, får sikkert teite svar, men der får bare duge. 😂 Anonymkode: 16e99...306 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Enestående, virkelig Anonymkode: e2257...201
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 morskjærligheten er sterk og den det er lite som kan komme mellom den. du vil beskytte barnet ditt mot alt. Anonymkode: 89207...91f 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Jeg kjenner meg igjen. Følelsen er så sterk at jeg må gråte av og til, høres jo helt teit ut 😅 Anonymkode: 5c43c...071 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): morskjærligheten er sterk og den det er lite som kan komme mellom den. du vil beskytte barnet ditt mot alt. Anonymkode: 89207...91f Det er en helt spesiell følelse som jeg aldri har kjent før. Av og til gråter jeg, fordi det er en så intenst. For ikke så lenge siden, så skulle jeg på jobb, barnefaren var hjemme og passet på barnet, da barnehagen ikke hadde åpna enda. Jeg gledde meg såååå til å komme hjem så se h*n. Da jeg klemte barnet fikk jeg denne følelsen, helt sykt. Jeg begynte å gråte. Helt ubeskrivelig. Følelsen minner meg litt om da jeg var på sykehuset å så på det lille barnet mitt. Herregud så jeg gråt 😂 Husker at jeg gråt fordi nå har det gått 2 timer siden baby ble født, å at tiden gikk så fort. Litt komisk egentlig Anonymkode: 16e99...306 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner meg igjen. Følelsen er så sterk at jeg må gråte av og til, høres jo helt teit ut 😅 Anonymkode: 5c43c...071 Haha! Jeg skrev akkurat det samme i den nye kommentaren min 😂 Anonymkode: 16e99...306 1
~white lady~ Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg får en helt spesiell følelse som jeg ikke kjenner igjen når jeg klemmer barnet mitt. Får ikke denne følelsen hele tiden, men når jeg klemmer barnet inntil meg når barnet skal sove til kvelden, eller når jeg legger barnet inntil meg på morgenen slik at vi sovner sammen så får jeg denne følelsen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, minner meg litt om forelskelse, men så er det ikke det. Det er en varm følelse, en følelse av å ikke ville slippe. Ren kjærlighet. Jeg kjenner det i brystet, som støt på en måte. Er det dette som er mors kjærlighet for barnet? Ubeskrivelig kjærlighet? Jeg har kanskje kjent det nå etter at barnet har blitt større, barnet er nå 11 mnd. Jeg er en person som kan filosofere over alt mulig, får sikkert teite svar, men der får bare duge. 😂 Anonymkode: 16e99...306 Det er morskjærlighet ja 💛 og takk og lov for den- når toåringen kaster seg på gulvet i et raserianfall mens potetene koker over og fisken svir seg i panna. Kjærligheten man føler ovenfor sine barn er utrolig sterk, og gir evnen til å strekke seg langt og sette egne behov til side. Et usynlig bånd, men et livsviktig et💛 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Morskjærligheten💛 Må si jeg kjenner den spesielt godt når 3 åringen kryper inntil meg om morgenen🥰 Og om kvelden når han endelig sovner🙊😂 En god og varm følelse som fyller hele kroppen💛 Anonymkode: 6fc94...d38 4
Skogkløver Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Åååå! Når store jenten min på 5 gir meg en skikkelig god klem eller sier "eg ælska deg mamma! Du e verdens besteste mamma!" Da hender det jeg feller en tåre 😂🥰 Jeg får samme følelse når jeg sjekker på ungene mine om natten og ser dem sove søtt i sengen sin. Spesielt om de sover ved siden av hverandre.💕 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Det er virkelig noe helt eget. Jeg fikk den følelsen med én gang jeg fikk øyekontakt med baby første gang - som et skikkelig støt i brystet og ga meg et skikkelig rush av følelser 😍 En kjærlighet jeg aldri har kjent før. Den er så altoppslukende og overveldende liksom. Sånn når jeg klemmer ham så er det som om at det ikke holder, som om det ikke uttrykker sterkt nok det jeg føler og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! 😱 Anonymkode: 48dd4...d45 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Skogkløver skrev (9 minutter siden): Åååå! Når store jenten min på 5 gir meg en skikkelig god klem eller sier "eg ælska deg mamma! Du e verdens besteste mamma!" Da hender det jeg feller en tåre 😂🥰 Jeg får samme følelse når jeg sjekker på ungene mine om natten og ser dem sove søtt i sengen sin. Spesielt om de sover ved siden av hverandre.💕 Åh ja, det er særlig når jeg er inne om natta og gir ham en nuss på pannen før jeg går og legger meg selv. Da blir jeg ofte helt overveldet av følelsen. Anonymkode: 5c43c...071 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 Kjenner meg så igjen i dette 🥰 Anonymkode: fc80b...23e 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 Ja kjenner meg igjen ❤️ Anonymkode: 76fb8...445 2
RockyRose Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 Ååh, elskar kjensla ❤️ Kjensla når han ligg og søv på brystkassa, og eg sussar bollekjakane sikkert 100 gongar. Eller når babyen ligg på puppen, ser på meg, også byrja han å smile sånn at puppen dett ut og melka renn ut av munnen 😂😍 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #17 Skrevet 28. august 2021 Ubeskrivelig god og varm følelse, feller noen tårer nå og da, av ren takknemlighet ♥️ Anonymkode: 1188f...bc6 1
Blomsterpotta Skrevet 28. august 2021 #18 Skrevet 28. august 2021 Jeg var borte fra datteren min i 10 dager da hun var 1 år. Jeg visste godt hva morskjærlighet var, men da jeg så henne igjen så gråt jeg helt sykt. Jeg klarte ikke å sette henne fra meg igjen. Jeg bare holdt henne så hardt at bf måtte løsne grepet så jeg ikke knakk alle ribbeina hennes. Jeg kunne med glede kose barna mine flere ganger om dagen, men det ville jo ikke de 🥰
Syrinblomst Skrevet 28. august 2021 #19 Skrevet 28. august 2021 Ja elsker den følelsen selv. Har slike følelser for barna mine 24/7.😍🤩❤🙂 Nå skal det sies at jeg er veldig overbeskyttende også for barna mine. Jeg er nok litt hønemor😅 skal alltid passe på barna🤭
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #20 Skrevet 29. august 2021 Føler ingenting jeg Anonymkode: 68e08...8de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå