AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Del Skrevet 24. august 2021 Hva synes dere om norske sanger som inneholder slike strofer?: "Babe, vi ses etter kampen. Jeg vil ha deg under skjørtekanten. Babe, opp over låret. Så er det tid for å score". "Vil du bli med hjem å se på Pokémonsamlingen min?". "Troy fant seg den villeste tøyta. Coachen har lært henne å blåse i fløyta". Anonymkode: c4c25...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Del Skrevet 27. august 2021 Det er russelåt? Føler meg for voksen for slik musikk. Synes også russen bør skrive egne sanger fremfor å kjøpe dem. Å kjøpe russesanger blir som å betale folk for å male russebussen. Det mister etter min mening mye av poenget med russetiden. Russesangene er også såpass enkle at jeg er sikker på at russen klarer å skrive sangene uten profesjonelle låtskrivere. Anonymkode: 170ba...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Del Skrevet 27. august 2021 Jeg blir bare flau - veldig flau. Anonymkode: e84a3...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Del Skrevet 27. august 2021 Vi har Raga Rockers, Jokke og Seigmen - og dette er hva som bringes til bordet? Nei, huffamei, er min tanke. Anonymkode: e84a3...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå