AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Hvorfor får man så inn i granskauen vondt i føttene av å gå med gummistøvler? Spesielt støvler som går opp mot leggen, men lave er også vonde. Det strammer liksom mer og mer i foten, og hjelper ikke før man tar av seg støvlene!?😬 Anonymkode: 18d82...2cd
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 De er så flate og ikke forma etter foten , kan det være grunnen? Kjøp et par gode såler og legge oppi så de er bedre for foten er mitt råd. Anonymkode: 2ee7c...8ff 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er så flate og ikke forma etter foten , kan det være grunnen? Kjøp et par gode såler og legge oppi så de er bedre for foten er mitt råd. Anonymkode: 2ee7c...8ff Ja dette hjalp for meg Ville testet det. Anonymkode: 6e7fa...95b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 for meg så er føttene min er akkurat like bred som støvlene. Når jeg tar de på kjennes de passelig ut, men etter kort tid så er de akkurat bittelitt for trange/klemmer litt over hele foten som gjør at de presser konstant. får da vondt. Anonymkode: 02c67...d12 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De er så flate og ikke forma etter foten , kan det være grunnen? Kjøp et par gode såler og legge oppi så de er bedre for foten er mitt råd. Anonymkode: 2ee7c...8ff Helt enig, spesielt tjukke ullsåler hjelper! Anonymkode: 125a9...c77
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg tar de på kjennes de passelig ut, men etter kort tid så er de akkurat bittelitt for trange/klemmer litt over hele foten som gjør at de presser konstant. får da vondt. Anonymkode: 02c67...d12 Akkurat sånn er det for meg også. Presser rundt hele foten, Anonymkode: 18d82...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Fordi de er superflate. Grusomme faktisk. Ikke bare er de siperflate, men de har heller ingen ting som avstiver slik selv joggesko er bygd opp og spesielt pensko. Jeg må ha to par tykke tennissokker og skistrømper av ull om jeg skal gå mer en. 500 meter i støvler. Anonymkode: 2fcba...475
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 Jeg kan gå i støvler dagen lang uten smerter. Har Hunter, og de er jo veldig vanlige og sikkert ikke noe bedre enn andre støvler. Anonymkode: 39cec...6c6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 Viking hadde en modell for ca 30 år siden som det faktisk gikk an å gå i. Middels høy med litt hæl på. Den har selvfølgelig gått ut av produksjon. Tretorn hadde en lignende modell (Scout), men den var vond etter noen minutter. Prøvde MuckBoots, tror jeg hadde dem på i 10 minutter før jeg ga dem bort (mannen bruker sine på jakt i flere timer). Vanlige støvler er det til og med vondt å sykle med. Jeg har gått over til «overtrekksstøvler» som jeg drar utenpå sykkelskoene (hull under slik at det er lett å klikke skoen på plass på pedalen). Anonymkode: ee8b7...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå