AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Når jeg leser om folk slik som f.eks. i saken under får jeg veldig lyst til å bidra med penger til dem. Ja det er sikkert mange som trenger dem enda mer, og hvem vet om hun i denne saken spekulerte i å ta kontakt med NRK for å treffe akkurat slike som meg. Men jeg kjenner veldig på det likevel ettersom jeg har mer penger enn jeg vet hva jeg skal med. Er det bare naiv og dum tankegang synes dere? https://www.nrk.no/osloogviken/de-fattigste-i-norge-lever-pa-under-15.000-i-maneden-1.15614700 Anonymkode: 63f8c...f19
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Jeg ville prøvd å hjelpe dem å gi jobb, eller gi dem mat og/ellermaterielle ting. Penger tør jeg ikke å gi dem, vet ikke hva de skal bruke dem til... kanskje narkotika og sånt. Anonymkode: b073a...196
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ville prøvd å hjelpe dem å gi jobb, eller gi dem mat og/eller materielle ting. Penger tør jeg ikke å gi dem, vet ikke hva de skal bruke dem til... kanskje narkotika og sånt. Anonymkode: b073a...196 Jo, jeg vil ikke gjøre det ukritisk. Men ville ikke vært så skeptisk til det med saken over for eksempel. Anonymkode: 63f8c...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå