Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes de var kjempemorsomme før, men de siste år har de blitt mindre og mindre morsomme.

Jeg husker særlig Åpen Post og LilleLørdag. Lillelørdag fra 1995-96 var begynnelsen på karriæren. Etter det fulgte Åpen post med fire sesonger 1998-2002 som kanskje var det beste de har lagd.

Men allerede i siste sesong av Åpen Post begynte det å svikte.

Så kom de med den fatale serien "Ut i våre Hage" som var katastrofalt umorsom. Etter det fulgte et middelmådig Team Antonsen. Nå er de igang igjen med serien "Tre Brødre.." som nesten er like dårlig som Ut I Vår Hage

Jeg synes de begynner å bli for sære

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Synes "Tre brødre..." er veldig skuffende. Team Antonsen var jo så morsomt, og så kommer dette tullet?

Skrevet
Enig. Synes "Tre brødre..." er veldig skuffende. Team Antonsen var jo så morsomt, og så kommer dette tullet?

ja Team antonsen var definitivt bedre enn dette selv om TA heller ikke var på høyde med Åpen Post og Lillelørdag

Skrevet

Tre brødre er jeg litt skuffa over, men Uti vår hage?? Det synes jeg er kjempebra! Historiene, klippinga...alt. Sammensatt på en utrolig bra måte! :):):) Elsker den serien, og kan se på DVD`n om og om igjen....Team Antonsen derimot synes jeg ikke var SÅ morsom. Men Åpen Post er best da.

Skrevet

Jeg liker tre brødre. Ikke alt er like morsomt, men da har da søren ikke de forrige seriene vært heller.

Ler meg skakk av tandre stå-på-Hareide! Men fy faaaan-Lena kan ejg styre meg for.

Skrevet

Meget bra! :klappe:

Harald og Bård - akkurat etter min smak!

Skrevet

Elskar Harald og Bård...dei er rett og slett geniale! :)

Skrevet

syns 3 brødre er dritkult :ler: de har noe som blir litt for sært for meg,men det meste syns jeg er kjempeskøy

Skrevet

Syns de er flinke jeg! Så "Tre Brødre.." for første gang på torsdag og syns mye var veldig morsomt!

Skrevet

Jeg syns Tre brødre er kjempemorsomt! Så torsdagens epiosde på opptak dag tidlig, og er veldig fornøyd! Ikke alt er hysterisk morsomt, men mye er morsomt på en finurlig, underfundig måte og det kan jeg like!

Var ikke så begeistret for Team Antonsen, men likte Ut i vår hage. Har kjøpt Lille Lørdag på DVD, og er like begeistret nå som jeg var den gang!

Skrevet

Er foreløpig ikke veldig imponert over Tre Brødre, men det er jo lov å håpe at det tar seg opp etter hvert... Synes Lena-parodien de hadde på radio var fantastisk, men den er ikke like morsom på tv. (Skjønner forresten ikke helt hvorfor Harald Eias Lena skarrer, Lena var jo fra Grorud? :klø: )

Den der dialektsketsjen til Atle Antonsen er veldig morsom da, det er vel det eneste jeg har ledd ordentlig av så langt.

Skrevet

Er også litt skuffa over "Tre Brødre....", likte mye bedre "Åpen post" og "Team Antonsen".

Skrevet

Jeg synes både Åpen Post, Ut i vår hage, Team Antonsen og 3 brødre er veldig artig jeg.. Og Tazte priv.. Men Lille lørdag derimot, det kan jeg styre meg for!

Skrevet

Jeg ler nesten av alt jeg, så jeg synes det er morsomt....

Skrevet
Meget bra!  :klappe:

Harald og Bård - akkurat etter min smak!

Enig

Synes "Norge i dag"-sketsjene er best

Skrevet

Ja, Norge i dag sketsjene er hysteriske da.

Men jeg syns Lena er bra og:Skrrrrru av kamerrraet!!!

Skrevet

Tre brødre synes jeg er veldig morsomt, akkurat slik jeg forventet det. HEIA HARALD, BÅRD OG ATLE!

Skrevet
Men fy faaaan-Lena kan ejg styre meg for.

enig :ler::ler: ler meg ihjel av lena
Skrevet

"Tre brødre..." utgjør vel ikke akkurat høydepunktet i deres karrierer, men jeg digg-digg-digger dem uansett! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...