Angus Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Jeg syntes de var kjempemorsomme før, men de siste år har de blitt mindre og mindre morsomme. Jeg husker særlig Åpen Post og LilleLørdag. Lillelørdag fra 1995-96 var begynnelsen på karriæren. Etter det fulgte Åpen post med fire sesonger 1998-2002 som kanskje var det beste de har lagd. Men allerede i siste sesong av Åpen Post begynte det å svikte. Så kom de med den fatale serien "Ut i våre Hage" som var katastrofalt umorsom. Etter det fulgte et middelmådig Team Antonsen. Nå er de igang igjen med serien "Tre Brødre.." som nesten er like dårlig som Ut I Vår Hage Jeg synes de begynner å bli for sære hva mener dere?
Arkana Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Enig. Synes "Tre brødre..." er veldig skuffende. Team Antonsen var jo så morsomt, og så kommer dette tullet?
Angus Skrevet 22. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2005 Enig. Synes "Tre brødre..." er veldig skuffende. Team Antonsen var jo så morsomt, og så kommer dette tullet? ← ja Team antonsen var definitivt bedre enn dette selv om TA heller ikke var på høyde med Åpen Post og Lillelørdag
Månekvinnen Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Tre brødre er jeg litt skuffa over, men Uti vår hage?? Det synes jeg er kjempebra! Historiene, klippinga...alt. Sammensatt på en utrolig bra måte! Elsker den serien, og kan se på DVD`n om og om igjen....Team Antonsen derimot synes jeg ikke var SÅ morsom. Men Åpen Post er best da.
Gjest LoisLane Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Jeg liker tre brødre. Ikke alt er like morsomt, men da har da søren ikke de forrige seriene vært heller. Ler meg skakk av tandre stå-på-Hareide! Men fy faaaan-Lena kan ejg styre meg for.
Ellisiv Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Meget bra! Harald og Bård - akkurat etter min smak!
Søtpotita Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 Elskar Harald og Bård...dei er rett og slett geniale!
lizzy x Skrevet 25. september 2005 #8 Skrevet 25. september 2005 syns 3 brødre er dritkult de har noe som blir litt for sært for meg,men det meste syns jeg er kjempeskøy
Gjest Aloha Skrevet 25. september 2005 #9 Skrevet 25. september 2005 Syns de er flinke jeg! Så "Tre Brødre.." for første gang på torsdag og syns mye var veldig morsomt!
Gjest Embla s Skrevet 25. september 2005 #10 Skrevet 25. september 2005 Jeg syns Tre brødre er kjempemorsomt! Så torsdagens epiosde på opptak dag tidlig, og er veldig fornøyd! Ikke alt er hysterisk morsomt, men mye er morsomt på en finurlig, underfundig måte og det kan jeg like! Var ikke så begeistret for Team Antonsen, men likte Ut i vår hage. Har kjøpt Lille Lørdag på DVD, og er like begeistret nå som jeg var den gang!
Gjest Virvel Skrevet 26. september 2005 #11 Skrevet 26. september 2005 Er foreløpig ikke veldig imponert over Tre Brødre, men det er jo lov å håpe at det tar seg opp etter hvert... Synes Lena-parodien de hadde på radio var fantastisk, men den er ikke like morsom på tv. (Skjønner forresten ikke helt hvorfor Harald Eias Lena skarrer, Lena var jo fra Grorud? :klø: ) Den der dialektsketsjen til Atle Antonsen er veldig morsom da, det er vel det eneste jeg har ledd ordentlig av så langt.
Tusseline Skrevet 26. september 2005 #12 Skrevet 26. september 2005 Er også litt skuffa over "Tre Brødre....", likte mye bedre "Åpen post" og "Team Antonsen".
Gjest Milah Skrevet 26. september 2005 #13 Skrevet 26. september 2005 Jeg synes både Åpen Post, Ut i vår hage, Team Antonsen og 3 brødre er veldig artig jeg.. Og Tazte priv.. Men Lille lørdag derimot, det kan jeg styre meg for!
Smashing Skrevet 26. september 2005 #14 Skrevet 26. september 2005 Jeg ler nesten av alt jeg, så jeg synes det er morsomt....
Pimbila Skrevet 27. september 2005 #15 Skrevet 27. september 2005 Meget bra! Harald og Bård - akkurat etter min smak! ← Enig Synes "Norge i dag"-sketsjene er best
stinegull Skrevet 27. september 2005 #16 Skrevet 27. september 2005 Ja, Norge i dag sketsjene er hysteriske da. Men jeg syns Lena er bra og:Skrrrrru av kamerrraet!!!
Miss Marple Skrevet 28. september 2005 #17 Skrevet 28. september 2005 Tre brødre synes jeg er veldig morsomt, akkurat slik jeg forventet det. HEIA HARALD, BÅRD OG ATLE!
Adonia Skrevet 28. september 2005 #18 Skrevet 28. september 2005 Men fy faaaan-Lena kan ejg styre meg for. ← enig ler meg ihjel av lena
Shoegal Skrevet 28. september 2005 #20 Skrevet 28. september 2005 "Tre brødre..." utgjør vel ikke akkurat høydepunktet i deres karrierer, men jeg digg-digg-digger dem uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå