Gå til innhold

Ringe han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i to forskjellige byer, og kun møttes en gang for 1 1/2 uke siden. Ikke daglig kontakt, men nesten. Skal møtes igjen på torsdag, og har ikke landet helt hva vi skal. Han er visstnok med på alt og har kommet med noen forslag. 

Har litt lyst til å få avklart hva vi skal, med tanke på pakking og at jeg er en person som liker å ha en plan/vite hva som skjer.

Usikker på om jeg skal ringe i kveld eller vente til i morgen. Har det egentlig noe å si? Orker ikke meldinger frem og tilbake, og har lyst til å høre stemmen hans. Herregud, dating er slitsomt, og jeg føler meg som en nyforelsket fjortiss!! Vi er i 30/40 årene...

Kan jo selvfølgelig spille kum og chili å vente til han tar kontakt, men jeg er ingen av delene 🤦‍♀️

Anonymkode: d803a...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst til å ringe, så er det jo bare å gjøre det da. Lykke til🤞🤞

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så seint, rin han du :) 

Anonymkode: 1eb8a...0a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi bor i to forskjellige byer, og kun møttes en gang for 1 1/2 uke siden. Ikke daglig kontakt, men nesten. Skal møtes igjen på torsdag, og har ikke landet helt hva vi skal. Han er visstnok med på alt og har kommet med noen forslag. 

Har litt lyst til å få avklart hva vi skal, med tanke på pakking og at jeg er en person som liker å ha en plan/vite hva som skjer.

Usikker på om jeg skal ringe i kveld eller vente til i morgen. Har det egentlig noe å si? Orker ikke meldinger frem og tilbake, og har lyst til å høre stemmen hans. Herregud, dating er slitsomt, og jeg føler meg som en nyforelsket fjortiss!! Vi er i 30/40 årene...

Kan jo selvfølgelig spille kum og chili å vente til han tar kontakt, men jeg er ingen av delene 🤦‍♀️

Dette er et dårlig tegn. Skal dere tilbringe helga sammen eller er det snakk om kun torsdag? 

Kan hende han har deg på gress og venter til siste liten med å bekrefte avtalen , i tilfelle det han egentlig ønsket å gjøre dukker opp. 

Anonymkode: 37366...d11

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette er et dårlig tegn. Skal dere tilbringe helga sammen eller er det snakk om kun torsdag? 

Kan hende han har deg på gress og venter til siste liten med å bekrefte avtalen , i tilfelle det han egentlig ønsket å gjøre dukker opp. 

Anonymkode: 37366...d11

Nei slutt da! Menn er ikke planleggere, de tar ting mye mer på sparket enn oss. Det betyr ikke at de ikke er interessert. De er plagsomt trege til tider ja. Men vi nok lære litt av dem. Slutte å stresse så fælt.

Anonymkode: f3018...9aa

• Liker 1
Skrevet

Oppdatering... jeg har snakket med han, og det er fortsatt ikke avklart hva vi skal 😂 Men vi skal møtes😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...