AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg har en kollega som stadig vekk lurer på hvorfor h*n ikke har fått gjort så mange arbeidsoppgaver i løpet av dagen.. Jeg bruker å svare at h*n har jo gjort masse. Saken er den at det tas tilsammen 2 timer pause i løpet av en dag.. Så svaret er kanskje egentlig at årsaken er for mange kaffepauser. Men det kan jeg jo ikke si?! 😂 Er det mulig å ikke se dette selv? Jeg jobber ikke der fast, men er innleid. Kan ikke fatte hvordan de har tid til så mange pauser.. Vel, de har vel egentlig ikke tid heller da.. Litt rart å klage over hvor travelt man har det med 2 timer pause hver dag, eller?? Anonymkode: aa1dd...e4a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Du må jo svare at det kan ha noe med alle kaffepausene å gjøre. Mulig at vedkommende blir litt sur, men det går sikkert over.☕️☕️☕️☕️ Anonymkode: 048f5...09a 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du må jo svare at det kan ha noe med alle kaffepausene å gjøre. Mulig at vedkommende blir litt sur, men det går sikkert over.☕️☕️☕️☕️ Anonymkode: 048f5...09a Men det er jo innlysende? Anonymkode: aa1dd...e4a
Søgni Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Kjenner til typen, og ut fra mine observasjoner så er fellesnevneren blant disse at de ikke klarer å se seg selv utenfra. Tror du ikke alt dette snakket om å være travel er et slags desperat forsøk på å skjule sin egen arbeidsmoral og antall pauser? Det er ikke sikkert hun skjønner at det er veldig åpenbart at hun tar pauser hele tida, men at hun prøver å fremstå hardt arbeidende ved å snakke om at hun er travel. Ikke at det funker, da. Det er jo som at en isbit skal si at den er for varm. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 En kollega i min tidligere jobb klaget hele tiden over hvor mye hun hadde å gjøre. «Jeg kan ikke trylle og rekke alt dette innen fristen». Hun brukte sikkert 1-2 timer av arbeidsdagen på å snakke med andre. Merkelig å høre samtalene når jeg gikk forbi og hun klagde over arbeidsmengden. Anonymkode: bc356...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå