Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #1 Skrevet 6. oktober 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9413443
Kristian (71) Skrevet 6. oktober 2002 #3 Skrevet 6. oktober 2002 Skjønte ikke helt hva som var så morsomt her jeg
Thea Skrevet 6. oktober 2002 #4 Skrevet 6. oktober 2002 Du har en vannvittig sær form for humor. Tommy Steine er morsom, seksuelle overgrep på unger er IKKE morsomt. Litt leit at man er nødt til å lære slikt til unger som tydeligvis er store nok til å vite hvor Å tasten og smile fjeset befinner seg hen. U see my point??
Gjest dr. ian Skrevet 6. oktober 2002 #5 Skrevet 6. oktober 2002 var til den noe korte stilen innlegget var postet i, ikke en kommentar til innlegget selv... dorian
Gjest dr. ian Skrevet 6. oktober 2002 #6 Skrevet 6. oktober 2002 Men, ja - jeg har en sær fom for humor... ds
Thea Skrevet 6. oktober 2002 #7 Skrevet 6. oktober 2002 Dorian dah, da haaaaaar du virkelig sær humor. Så ikke det humoristiske i det heller jeg da Men siden vi ble enige om at det i dette tilfelle er du som er sær, så blir det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå