AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg har vell vært heldig med genene. Fint med pupper altså, men omg så irriterende de også er!! Er 160 høy og veier 60 kg, 30 år Har begynt med styrke trening. Til vanlig bruker jeg 75D. Liker bher som separerer puppene litt, for jeg hater, og la meg spesifisere, HATER, at puppene er klemt sammen. Så tube typ bher er uaktuelt. Og der kommer problemet ang trenings bher. De moser de sammen, slik at puppene mine blir en stor klump. Har selv om jeg har store pupper, er de også veldig myke og fleksible. Kan lage Madonna pupper og pannekaker. Sliter skikkelig med å finne en trenings bh… når de er klemt sammen, så er det så innmari klamt, og jeg gjør ikke annet enn å tørke svette eller separere dem og blåse mellom dem 🤦🏼♀️ Takler ikke å være klam mellom der… I tillegg til at passform er vanlig, er det også sjelden de har min størrelse om jeg faktisk finner riktig passform 😫 Anonymkode: b5911...414 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vell vært heldig med genene. Fint med pupper altså, men omg så irriterende de også er!! Er 160 høy og veier 60 kg, 30 år Har begynt med styrke trening. Til vanlig bruker jeg 75D. Liker bher som separerer puppene litt, for jeg hater, og la meg spesifisere, HATER, at puppene er klemt sammen. Så tube typ bher er uaktuelt. Og der kommer problemet ang trenings bher. De moser de sammen, slik at puppene mine blir en stor klump. Har selv om jeg har store pupper, er de også veldig myke og fleksible. Kan lage Madonna pupper og pannekaker. Sliter skikkelig med å finne en trenings bh… når de er klemt sammen, så er det så innmari klamt, og jeg gjør ikke annet enn å tørke svette eller separere dem og blåse mellom dem 🤦🏼♀️ Takler ikke å være klam mellom der… I tillegg til at passform er vanlig, er det også sjelden de har min størrelse om jeg faktisk finner riktig passform 😫 Anonymkode: b5911...414 * I tillegg til at passform er VANSKELIG, ikke vanlig Anonymkode: b5911...414
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Har du sett på change sine sports bh? De klemmer også noe sammen, men er laget med bedre skille enn de første andre Anonymkode: 460d8...6ea
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du sett på change sine sports bh? De klemmer også noe sammen, men er laget med bedre skille enn de første andre Anonymkode: 460d8...6ea Etter å ha sett på hjemmesiden nå, så skal jeg uten tvil sjekke ut de 😍 Takk! ts Anonymkode: b5911...414
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Har du sett på disse fra Shock absorber? https://www.loepeshop.no/shock-absorber-dame-ultimate-run-bra.html De har flere modeller som ikke bare klemmer puppene sammen. Anonymkode: 966ee...ec7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Å, jeg trodde du var flat som en pannekake med null pupper. 👀 Skjønte ikke hva du skulle med en bh… Anonymkode: 9fdd9...8cf 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Enig i at Shock Absorber har veldig gode BHer! Men likevel, har man mye pupper er det vel nesten bare å godta at man blir svett mellom der når man trener, dessverre... For løping iallfall, da må det jo nesten klemmes sammen for å bli på plass. Anonymkode: 8d966...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå