Gå til innhold

Finner ingen treningsbh til pannekake puppene mine 🥵

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vell vært heldig med genene. Fint med pupper altså, men omg så irriterende de også er!!

Er 160 høy og veier 60 kg, 30 år

Har begynt med styrke trening. 

Til vanlig bruker jeg 75D. Liker bher som separerer puppene litt, for jeg hater, og la meg spesifisere, HATER, at puppene er klemt sammen. Så tube typ bher er uaktuelt. 

Og der kommer problemet ang trenings bher. De moser de sammen, slik at puppene mine blir en stor klump. 

Har selv om jeg har store pupper, er de også veldig myke og fleksible. Kan lage Madonna pupper og pannekaker. 

Sliter skikkelig med å finne en trenings bh… når de er klemt sammen, så er det så innmari klamt, og jeg gjør ikke annet enn å tørke svette eller separere dem og blåse mellom dem 🤦🏼‍♀️ Takler ikke å være klam mellom der… 

I tillegg til at passform er vanlig, er det også sjelden de har min størrelse om jeg faktisk finner riktig passform 😫

Anonymkode: b5911...414

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vell vært heldig med genene. Fint med pupper altså, men omg så irriterende de også er!!

Er 160 høy og veier 60 kg, 30 år

Har begynt med styrke trening. 

Til vanlig bruker jeg 75D. Liker bher som separerer puppene litt, for jeg hater, og la meg spesifisere, HATER, at puppene er klemt sammen. Så tube typ bher er uaktuelt. 

Og der kommer problemet ang trenings bher. De moser de sammen, slik at puppene mine blir en stor klump. 

Har selv om jeg har store pupper, er de også veldig myke og fleksible. Kan lage Madonna pupper og pannekaker. 

Sliter skikkelig med å finne en trenings bh… når de er klemt sammen, så er det så innmari klamt, og jeg gjør ikke annet enn å tørke svette eller separere dem og blåse mellom dem 🤦🏼‍♀️ Takler ikke å være klam mellom der… 

I tillegg til at passform er vanlig, er det også sjelden de har min størrelse om jeg faktisk finner riktig passform 😫

* I tillegg til at passform er VANSKELIG, ikke vanlig

Skrevet

Har du sett på change sine sports bh? De klemmer også noe sammen, men er laget med bedre skille enn de første andre

Anonymkode: 460d8...6ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du sett på change sine sports bh? De klemmer også noe sammen, men er laget med bedre skille enn de første andre

Anonymkode: 460d8...6ea

Etter å ha sett på hjemmesiden nå, så skal jeg uten tvil sjekke ut de 😍 Takk!

ts

Skrevet

Å, jeg trodde du var flat som en pannekake med null pupper. 👀 Skjønte ikke hva du skulle med en bh…

Anonymkode: 9fdd9...8cf

• Liker 2
Skrevet

Enig i at Shock Absorber har veldig gode BHer! Men likevel, har man mye pupper er det vel nesten bare å godta at man blir svett mellom der når man trener, dessverre... For løping iallfall, da må det jo nesten klemmes sammen for å bli på plass. 

Anonymkode: 8d966...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...