AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Er det en trygg nettside? Anonymkode: ce653...092
Falkefugl Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Ja, har handlet derfra og alt gikk fint:-)
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Jeg handlet nettopp derfra, benyttet kredittkort sånn i tilfelle, men ikke fått varene enda, bestilte vel på lørdag eller søndag tror jeg. Et kjapt googlesøk viste at en del hadde fått varer som var gått ut på dato eller nært utløpsdato, men jeg glemte å sjekke tidspunktet det var postet, kunne jo vært flere år siden. Anonymkode: 8bba5...f05
Beneviento Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Jeg har bestilt derfra et par ganger. Har alltid vært kjapp levering, men har sett at flere ting jeg har mottatt har vært nær utløpsdato.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Beneviento skrev (15 minutter siden): Jeg har bestilt derfra et par ganger. Har alltid vært kjapp levering, men har sett at flere ting jeg har mottatt har vært nær utløpsdato. ikke bra, da står jeg over. Har OCD og store problemer med mat som har gått ut på dato eller er i nærheten 😂 -ts Anonymkode: ce653...092 1
Beneviento Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ikke bra, da står jeg over. Har OCD og store problemer med mat som har gått ut på dato eller er i nærheten 😂 -ts Anonymkode: ce653...092 Jeg skal tusle ned og sjekke datoene i eska jeg bestilte i forrige uke. Jeg ble faktisk litt nysgjerrig selv, men husker at noe mac and cheese jeg bestilte hadde best før dato en gang i september 😆
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Bare gode er faringer med de 😊 Anonymkode: afcee...1ad
Beneviento Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 (endret) Nå har jeg sett gjennom det jeg bestilte, og jeg ser at endel sjokolade går ut mellom august i år og februar 2022. De fleste går ut like før jul. Vingummien holder seg mellom mars-juni 2022 og kjeksen holder til midten av september i år Ikke verdens beste dato på sjokoladen og kjeksen mao Endret 24. august 2021 av Beneviento 2
SPOCA Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Jeg har bare gode erfaringer fra Coopers Candy. Ingenting har hatt kort datomerking, de fleste har hatt ganske lang dato, dvs nesten halvt år fram i tid eller lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå