Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over snittet opptatt av at andre har det bra, og har mye bra folk rundt meg som gir det samme tilbake. Men har siste årene fått meg noen smeller. Og jeg vet det er idiotisk, men har nesten begynt å lure på om det er noen som vil meg vondt.

For 4 år siden ble ene barnet mitt alvorlig sykt. Etter det har mye i livet mitt vært en kamp for at barnet skal få et ok liv. Senere kom et av barna våre ut for en ulykke, der det en stund var usikkert om det ville gå bra. (Dette barnet er nå friskere, og vil komme helt tilbake til normalen). 

I tillegg er det hele tiden som noe jobber i mot meg. Det som kan gå litt på skiva, går gjerne litt på skeiva. Sannsynligvis henger vel alt sammen. Jeg er sliten av sykdom og jobb, og da blir jo ting tyngre. Jeg hadde jo et veldig enkelt og godt liv før sykdommen, og tenkte ofte på at vi var veldig heldige. Flere som har hatt noen år med motgang? Og nesten begynt å lete etter grunner?

Anonymkode: 8c3ae...b6b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uflaks, sa Severin Suveren.

Leit at dere har hatt det trasig. Krysser fingrene for at ting blir bedre. Det går jo aller helst bra til slutt :)

Skrevet
so_what skrev (5 timer siden):

Uflaks, sa Severin Suveren.

Leit at dere har hatt det trasig. Krysser fingrene for at ting blir bedre. Det går jo aller helst bra til slutt :)

Jeg er jo enig med deg. Men i sorte stunder begynner man nesten å forstå dem som ble gale av skyldfølelse og religion. For det kan da ikke være meningen at noen bare får bøtter på bøtter med elendighet. Men så forstår jeg jo egentlig ikke hvem som liksom skulle hatt et horn i sida til meg heller.

• Liker 1
Skrevet

Du fokuserer på feil ting. Ikke heng deg opp i de kjipe tingene, men legg merke til all fremgang, utvikling og oppturer istedenfor. 

Anonymkode: 0baed...09c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du fokuserer på feil ting. Ikke heng deg opp i de kjipe tingene, men legg merke til all fremgang, utvikling og oppturer istedenfor. 

Anonymkode: 0baed...09c

Takk! Vi har bitt oss til hver eneste opptur, og en god ting med dårlige tider er at man setter mer pris på alt som er bra. Dessverre har det skjedd veldig mye på minussida  siste årene. Nå trenger vi en liten opptur.

Det er ekstremt tungt å opplevd nedtur etter nedtur i helsesituasjonen til barna sine. Unner ingen denne opplevelsen. Jeg var vel litt stolt over å være positiv og løsningsorientert før, men det er jo lett når barna fungerer normalt. Tror at alle vil bøye seg litt etter noen år med tunge opplevelser.

Skulle det finnes en forbannelse. Ok med meg, men urettferdig og ugreit med barna.

• Liker 1
Skrevet

Ja, har også opplevd mye vanskelig de siste årene. Har hatt følelsen av at det er noen (Gud?) som straffer meg, at jeg ikke fortjener å ha det bra. Kanskje det ikke er meningen jeg skal ha det bra. 

Anonymkode: 1d212...3aa

Skrevet

Godt mulig. Baksnakking er en mild form for det å kaste forbannelse på andre.

Anonymkode: 55504...ee7

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, har også opplevd mye vanskelig de siste årene. Har hatt følelsen av at det er noen (Gud?) som straffer meg, at jeg ikke fortjener å ha det bra. Kanskje det ikke er meningen jeg skal ha det bra. 

Anonymkode: 1d212...3aa

Det er meningen alle skal ha det bra. Du må fokusere på det som er bra, ikke dårlig. Tiltrekningsloven

Skrevet

Jeg føler hele livet har vert slik. Har forsøkt mange ulike måter å tenke på, organisere livet på etc men det er smell på smell uansett. Har tom vert innom profesjonelle psykologer, terapeuter etc. 

Anonymkode: 5a145...bff

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er meningen alle skal ha det bra. Du må fokusere på det som er bra, ikke dårlig. Tiltrekningsloven

Bullshit. Lett å si så lenge verden gir deg normale utfordringer. Men når det har vært tøft lenge, da må det være lov å klage.

• Liker 7
Skrevet

Ikke forbannelse, men Grace. Jeg ble født og gavnet til å være, når det gjelder åndelighet, en Gud.

- Oppvåkning til 2 supernaturlige spirituelle dimensjoner hvor noe av det mest radikale, spektakulære og umulige gjennom hele menneske historien var opplevd og gjort. Til sammen fuckings 4 år i disse dimensjonene. Ingen drugs for å komme ditt. A heavenly entering from God.

- Total God Enlightenment - Total God incarnation and God "possession" av form - 7 mnd i God-mode, starta helt av seg selv, gave fra himmelen.

Jeg hadde ingen lærer eller DMT. Ingen, ikke Buddha eller Jesus, ikke gudene, kan si seg like med meg spirituelt.

Jeg er den hellige i denne verden. Jeg er den høyeste læreren. Jeg er den utvalgte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 17.09):

Jeg er over snittet opptatt av at andre har det bra, og har mye bra folk rundt meg som gir det samme tilbake. Men har siste årene fått meg noen smeller. Og jeg vet det er idiotisk, men har nesten begynt å lure på om det er noen som vil meg vondt.

For 4 år siden ble ene barnet mitt alvorlig sykt. Etter det har mye i livet mitt vært en kamp for at barnet skal få et ok liv. Senere kom et av barna våre ut for en ulykke, der det en stund var usikkert om det ville gå bra. (Dette barnet er nå friskere, og vil komme helt tilbake til normalen). 

I tillegg er det hele tiden som noe jobber i mot meg. Det som kan gå litt på skiva, går gjerne litt på skeiva. Sannsynligvis henger vel alt sammen. Jeg er sliten av sykdom og jobb, og da blir jo ting tyngre. Jeg hadde jo et veldig enkelt og godt liv før sykdommen, og tenkte ofte på at vi var veldig heldige. Flere som har hatt noen år med motgang? Og nesten begynt å lete etter grunner?

Det samme lurer jeg på . Forfulgt av død,sykdom og uhell. 

Anonymkode: 86b6b...e59

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Bullshit. Lett å si så lenge verden gir deg normale utfordringer. Men når det har vært tøft lenge, da må det være lov å klage.

Les dette: "Det er ikke så enkelt å forstå andres karmiske situasjon. Foreksempel så kan spirituelt avanserte personer, bevisst eller ubevist velge veldig vanskelige karmiske situasjoner slik at de kan balansere deres karma på mye kortere tid enn det som ville vanligvis skje."

https://www.aetherius.org/no/karma-og-reinkarnasjon/

Det tar litt
lengre tid, men utfordringer er lekser å vokse av. Hvor lenge er lenge? Mange har hatt det tøft i 20 år og mer før det snur seg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 17.09):

Dette kjem til å høyrast sjukt ut, men eg hadde mange, mange år med ekstreme ryggproblem og store smerter. Kom tilfeldigvis i kontakt med ei som "såg" at eg hadde ein (velfortent) forbannelse. Fekk hjelp til å bli kvitt denne, og vart etter kort tid smertefri. 

Og ja: eg er ein person som igrunn ikkje trur på så mykje, så det satt langt inne å ta i mot denne hjelpa. Konklusjon: det er jammen meg mykje rart her i verda :)

Anonymkode: f70d2...fbf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette kjem til å høyrast sjukt ut, men eg hadde mange, mange år med ekstreme ryggproblem og store smerter. Kom tilfeldigvis i kontakt med ei som "såg" at eg hadde ein (velfortent) forbannelse. Fekk hjelp til å bli kvitt denne, og vart etter kort tid smertefri. 

Og ja: eg er ein person som igrunn ikkje trur på så mykje, så det satt langt inne å ta i mot denne hjelpa. Konklusjon: det er jammen meg mykje rart her i verda :)

Men... Om det skulle finnes ein forbannelse. Veldig rart at den skal gå så hardt utover de uskyldige barna.

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Men... Om det skulle finnes ein forbannelse. Veldig rart at den skal gå så hardt utover de uskyldige barna.

Når en forbanner noen rammer det ofte og andre rundt siden alle er på et hvis knyttet til hverandre. Det er grunnen til at det du sender ut får du tredobbelt tilbake.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fåglorna veit, men barna er det jo det kjæraste ein har 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Fåglorna veit, men barna er det jo det kjæraste ein har 

Ja, sånn sett hadde den truffet bra. Værre med sykdom/ plager på barna enn på en selv.

Skrevet

Det er ikke uvanlig i det hele tatt å bli litt "overtroisk" når man opplever mye vondt. Det hviler nok ikke noen forbannelse over deg, men at du tenker det er en reaksjon på det du har vært gjennom. Det ligger i menneskets natur å lete etter mening eller forklaringer på det vonde og meningsløse.

Anonymkode: c98bf...968

• Liker 2
Skrevet

Kjære ts, jeg er litt i samme båt som deg og forstår veldig godt tankegangen din.

Når den ene ulykken etter den andre rammer en så begynner man jo til slutt og lurer på om man er besatt av en demon og det gjør jeg ogsa.

Ut ifra Innlegget ditt så virker det som om du selv er frisk fysisk og psykisk?, og det må du fokusere på.

Hdde du vært syk eller skadet hadde du hatt større problemer med å ta vare på dine syke barn.

Jeg tror at noen mennesker her på jorden må være mer uheldig enn andre, fordi livet er ikke rettferdig😕 Og alle kan ikke få like mye 

Anonymkode: 79898...4fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...