AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Del Skrevet 24. august 2021 Hei, på treningsstudioet der jeg trener (SATS Bislett) er det utrolig mange yngre mennesker. I hvert fall individuell trening er det nesten utelukkende mennesker under 30 år, en og annen over. Det er også veldig mange jenter der. Gutta er nok fremdeles i flertall, men i går, da jeg trente i underetasjen (der knebøystaviene er) var det fullt og utelukkende jenter der. Kan jo være tilfeldig selvfølgelig, men jeg tenkte likevel at det var litt artig. Jeg lurte derfor på om det er slik at styrketrening er mest populært blant yngre mennesker, og om det gjelder særlig kvinner? Anonymkode: f7bc6...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 24. august 2021 #2 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, på treningsstudioet der jeg trener (SATS Bislett) er det utrolig mange yngre mennesker. I hvert fall individuell trening er det nesten utelukkende mennesker under 30 år, en og annen over. Det er også veldig mange jenter der. Gutta er nok fremdeles i flertall, men i går, da jeg trente i underetasjen (der knebøystaviene er) var det fullt og utelukkende jenter der. Kan jo være tilfeldig selvfølgelig, men jeg tenkte likevel at det var litt artig. Jeg lurte derfor på om det er slik at styrketrening er mest populært blant yngre mennesker, og om det gjelder særlig kvinner? Anonymkode: f7bc6...e73 Spørs litt når man trener vil jeg tro, men sannsynligvis. Når jeg trener morgen er det en del eldre som er flink på styrketrening, samt midt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå