Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten gjorde det slutt men jeg har ikke fått noe grunn. Vanlig å sitte inne med mange spørsmål. Riktig nok ikke ett langt forhold men jeg var forberedt på å bygge på dette. 

Anonymkode: e26d1...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksmannen min søkte om separasjon uten å gi meg en grunn. Ti år etter og jeg vet fortsatt ingenting. Du kommer over det, selv om det er rimelig frustrerende. 

Anonymkode: 4b45c...1d6

• Liker 3
Skrevet

Da tjente du på at han dro. Han var nok ikke noe å spare på. Folkeskikk må alle ha. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har spurt om hvorfor og det man kan spørre om. Eneste jeg får til svar er «hodet mitt er fullt. Har ingen svar»

• Liker 1
Skrevet

Enig i at du tjente på det! 
for en idiot, stakkar den som ender opp med eksen din, det er noen mye bedre som venter på deg

Anonymkode: 0575d...9d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjæresten gjorde det slutt men jeg har ikke fått noe grunn. Vanlig å sitte inne med mange spørsmål.

Anonymkode: e26d1...611

Kjæresten min gjorde det slutt og jeg fikk oppgitt mange grunner, men det var ikke så lett å skjønne seg på, likevel. Det var liksom ikke feil jeg kunne jobbe med. Det var mer ting av typen "du har for brunt hår og kommer fra Oslo, ikke Bergen". Jeg måtte bare til slutt si til meg selv at grunnen ikke var viktig. Jeg måtte bare forholde meg til at han ikke ønska å være sammen mer, og at forholdet tydeligvis ikke var bra nok i hans øyne. Og gå videre. 

Anonymkode: 26707...789

• Liker 3
Skrevet

Da jeg var tenåring hadde jeg også en kjæreste som slo opp ut av det blå uten grunn. Han hadde fått beskjed av kompisene om at han måtte slå opp fordi de var single og likte ikke at han var i et forhold 🤣. Han har ikke vært i noe forhold siden selv om det er veldig mange år siden og er altså blitt en einstøing. 

Anonymkode: 11cfa...be7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...