Momtroll Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Etter siste forsøk fikk vi to egg, men dårlig prøve fra mannen og dermed ingen befruktning. Nå forbereder vi oss på ny runde (øker dosen), men er d noen som har erfaringer med hva mannen kan gjøre for å bedre sin prøve? Da tenker jeg alt fra kjerringråd til alt annet.. her vil vi prøve d vi kan…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Ikke røyke, kutte ned på alkohol, spise sunt og variert, trene og ikke ha for stramme bukser. Anonymkode: 4b9e7...49d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Trening! Vektreduksjon, ikke alko, ikke røyk. Ikke sykle sinnsykt mye, eller ha lap top på fanget. Droppe ekstra fluorprodukter utover tannkrem. Ikke alt dette er vitenskapelig, men du spurte om alt Jo, og ikke stresse og ha masse bra sex. Anonymkode: 88c81...041 1
Amatariel Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Mannen min tok dette, og da ble jeg gravid. Sikkert tilfeldig, men det var mitt tips til hva mannen kan gjøre i alle fall. Skader definitivt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå