stan Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Noen som har sett noen Tesla Y? Ryktene sier at de første skal leveres i disse dager.
dyptvann Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Jeg fikk min i dag! Hentet den i dag tidlig! Har dessverre lite sammenligningsgrunnlag, men ihvertfall mye bedre enn den 11 år gamle shitmobil som den byttet mot. Vi ble veldig overrasket over den innvendige plassen! Det er lagring overalt! Med barnesetet bak passasjersetet, kan passasjersetet flyttes langt bakover! Jeg kunne feks ikke sitte i passasjersetet i den gamle bilen for det var for trangt, men i Y null problem. Bagasjerommet er massivt! Bikkja har fått mye større bur og det er fremdeles plass til barnevogn uten problem! Gleder meg til å bruke den fremover! 6
stan Skrevet 25. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2021 dyptvann skrev (På 24.8.2021 den 19.42): Jeg fikk min i dag! Hentet den i dag tidlig! Har dessverre lite sammenligningsgrunnlag, men ihvertfall mye bedre enn den 11 år gamle shitmobil som den byttet mot. Vi ble veldig overrasket over den innvendige plassen! Det er lagring overalt! Med barnesetet bak passasjersetet, kan passasjersetet flyttes langt bakover! Jeg kunne feks ikke sitte i passasjersetet i den gamle bilen for det var for trangt, men i Y null problem. Bagasjerommet er massivt! Bikkja har fått mye større bur og det er fremdeles plass til barnevogn uten problem! Gleder meg til å bruke den fremover! Gratulerer 👍 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Ja, men ikke f**n om jeg kjøper en etter alle problemene jeg har hatt med min Model 3. Anonymkode: 3b48f...844 1
Lubbetutt Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 dyptvann skrev (På 24.8.2021 den 19.42): Jeg fikk min i dag! Hentet den i dag tidlig! Har dessverre lite sammenligningsgrunnlag, men ihvertfall mye bedre enn den 11 år gamle shitmobil som den byttet mot. Vi ble veldig overrasket over den innvendige plassen! Det er lagring overalt! Med barnesetet bak passasjersetet, kan passasjersetet flyttes langt bakover! Jeg kunne feks ikke sitte i passasjersetet i den gamle bilen for det var for trangt, men i Y null problem. Bagasjerommet er massivt! Bikkja har fått mye større bur og det er fremdeles plass til barnevogn uten problem! Gleder meg til å bruke den fremover! Hvor mange barn har du, hvor gamle er de, og hvilke seter har de? Vi tenker på å prøvekjøre Tesla Y. Har tre barn, ett i framovervendt sete og to med puter. Det jeg er mest spent på er da midtsetet, og hvordan setebeltefestene er plassert. Kan du si noe om det?
stan Skrevet 31. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 21.37): Ja, men ikke f**n om jeg kjøper en etter alle problemene jeg har hatt med min Model 3. Anonymkode: 3b48f...844 Hvilke problemer hadde du?
dyptvann Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Lubbetutt skrev (3 timer siden): Hvor mange barn har du, hvor gamle er de, og hvilke seter har de? Vi tenker på å prøvekjøre Tesla Y. Har tre barn, ett i framovervendt sete og to med puter. Det jeg er mest spent på er da midtsetet, og hvordan setebeltefestene er plassert. Kan du si noe om det? Da kan jeg dessverre ikke være til så god hjelp. Har bare ett barn på ti mnd som sitter bakovervendt på en isofixbase. Det er tre normale trepunktsfester bak og selen i midten er festet i setet, slik at du kan klappe ned midtsetet uten å styre ekstra med bilselen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå