AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Var i et forhold med en som jeg gikk fra å elske til å finne fullstendig frastøtende på slutten. Han begynte å slurve med hygienen, sexen ble dårlig, han var sur og giddalaus osv, en del krangling og dårlig stemning. Fikk hekt fnatt av alle uvanene hans osv. Til slutt var han bare et eneste stort irritasjonsmoment for meg, og jeg gjorde det slutt. Når jeg endelig ble kvitt han har jeg hatt en sånn greie hvor alle som minner meg om han gjør meg uvel. Kan være noe så lite som at det er fullstendig dealbreaker for meg hvis en mann heter det samme som eksen min. På jobb sitter vi i åpent landskap, og det sitter en fyr på jobb som er helt lik eksen min når han står i profil (sett fra siden). Jeg synes alle som snakker den dialekta eksen min snakket er helt *🤮*, og hvis noen har lik stemme som han synes jeg det også er veldig avtennende. Jeg er selvfølgelig hyggelig mot disse folkene, og behandler de som hvilken som helst andre. Er bare det at jeg hele tiden har det i bakhodet "uff, det minner meg så om eksen min" når jeg er i nærheten av de. Det er heller ikke sånn at jeg hater eksen min eller ønsker han noe vondt i det hele tatt, jeg bare er så ferdig med han, og vil aldri involvere meg med en sånn type fyr igjen, og grøsser skikkelig når noen minner meg om han. Det som er litt spesielt er at jeg har hatt flere kjærester etter han men tenker ikke slik om de. Er det vanlig å føle det slik? Anonymkode: 44518...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå