Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser den ut? 

Anonymkode: b8213...3e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er smal, ikke så stor, har glatt og velpleiet hud og velpleide negler. 

• Liker 2
Skrevet

Slanke fingre

Anonymkode: 81552...822

• Liker 1
Skrevet

Hånden er liten og fingrene rette og rymmetriske, få blodårer.  Stelte, gjerne litt lange negler. 

Beautiful Female Hands. Beautiful hands with perfect nails

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig feminine hender og menn pleier legge merke til dem 🙈 er egentlig ikke noe jeg tenker over før de kommenterer det. Har også fått påpekt det av venninner som skulle ønske de hadde både hendene og føttene mine 🙈 bruker str 35 i sko, kjipe med det er at jeg som oftest må på barneavdelingen da…. Samme med vanter 😂😂

Anonymkode: 69e53...3f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har veldig feminine hender og menn pleier legge merke til dem 🙈 er egentlig ikke noe jeg tenker over før de kommenterer det. Har også fått påpekt det av venninner som skulle ønske de hadde både hendene og føttene mine 🙈 bruker str 35 i sko, kjipe med det er at jeg som oftest må på barneavdelingen da…. Samme med vanter 😂😂

Hva er kjipt med det? Det er jo billigere å handle på barneavdelingen 😜

Anonymkode: aaec1...408

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er kjipt med det? Det er jo billigere å handle på barneavdelingen 😜

Anonymkode: aaec1...408

Haha sant, men ikke det beste utvalget og så små føtter på voksne ser bare rart ut.

Anonymkode: 67402...d03

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har veldig feminine hender og menn pleier legge merke til dem 🙈 er egentlig ikke noe jeg tenker over før de kommenterer det.

Jeg har selv opplevd at menn har sett på og kommentert, også at noen har villet holde dem fordi de er «så fine». 

Anonymkode: b8213...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...