Gå til innhold

svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei veldig flott svigermor, hun er i starten av 50 årene og ganske flørtete da hun har drukket. Mitt problem er at jeg blir fort med på flørten og har litt problemer med å ikke gå for langt. Er det bare flørt, eller kunne ei svigermor virkelig dradd det lenger....både ubehagelig og pirrende på samme tid egentlig. Hva tenker dere andre som er svigermødre?

Anonymkode: 1b10f...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med flørtete? Hva gjør/sier hun?

Skrevet
Nooni skrev (47 minutter siden):

Hva mener du med flørtete? Hva gjør/sier hun?

Når vi har øyekontakt og hun vet ingen ser oss,så blunker hun.....på en sammenkomst på lørdag var det lite sitteplasser,da satte hun seg på fanget mitt og klemte meg hardt inntil seg når de andre hadde fokus et annet sted,kilte meg litt i nakken osv,bare småting,men jeg blir litt usikker.

Anonymkode: 1b10f...d70

Skrevet

Øh. Da lar du være å drikke med svigermor, da. Siden ingen av dere ser ut til å ha normal selvkontroll. Djizes.

Anonymkode: bba74...63a

• Liker 2
Skrevet

Du får prøve å ha litt selvkontroll da vettu. Du MÅ ikke følge alle tanker som dukker opp i hodet. Herlighet 

Anonymkode: d9d2a...043

Skrevet

Back off. La svigermor forbli svigermor

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...