Bringebærer Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg har klart å rote vekk bilnøklene mine, kan noen fortelle meg hvor jeg har lagt dem?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Svarte her men svaret ble visst slettet. Jeg synes jeg ser de i en jakkelomme på en jakke som henger fra en knagg. en mørk blå jakke? Anonymkode: f033c...e8c
Bringebærer Skrevet 24. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Svarte her men svaret ble visst slettet. Jeg synes jeg ser de i en jakkelomme på en jakke som henger fra en knagg. en mørk blå jakke? Anonymkode: f033c...e8c Jeg vet hvilken jakke du mener! Den jakken finner jeg visst heller ikke akkurat nå 🤣 1
Bringebærer Skrevet 24. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2021 Min mor har også rotet vekk sin bilnøkkel, klarer du å se den også? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Bringebærer skrev (8 minutter siden): Jeg vet hvilken jakke du mener! Den jakken finner jeg visst heller ikke akkurat nå 🤣 okay.. den henger på en knagg da. Anonymkode: f033c...e8c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Bringebærer skrev (1 minutt siden): Min mor har også rotet vekk sin bilnøkkel, klarer du å se den også? Ser en slags furuskuffe Anonymkode: f033c...e8c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Bringebærer skrev (9 minutter siden): Jeg vet hvilken jakke du mener! Den jakken finner jeg visst heller ikke akkurat nå 🤣 Kan det være noen har lånt den og hengt den fra seg i en gang hvor du ikke pleier å henge fra deg jakken? Bor du på landet? litt sånn surt vær der. synes den henger i en gang som virker litt gammel. gammelt hus. Vet ikke om jeg bare fantaserer nå da. Anonymkode: f033c...e8c
Bringebærer Skrevet 24. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det være noen har lånt den og hengt den fra seg i en gang hvor du ikke pleier å henge fra deg jakken? Bor du på landet? litt sånn surt vær der. synes den henger i en gang som virker litt gammel. gammelt hus. Vet ikke om jeg bare fantaserer nå da. Anonymkode: f033c...e8c Ja, jeg bor på landet! Helt riktig 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Bringebærer skrev (8 minutter siden): Ja, jeg bor på landet! Helt riktig Jeg ser en gang i et hus som er i et værhardt område. gangen er lys og muligens furuvegger, muligens vinduer som er litt høyt på veggen som slipper inn lys. Virker litt kaotisk der. Der synes jeg jakken henger. Anonymkode: f033c...e8c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Har jeg rett så blir jeg rimelig sjokkert her Anonymkode: f033c...e8c
Bringebærer Skrevet 24. august 2021 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser en gang i et hus som er i et værhardt område. gangen er lys og muligens furuvegger, muligens vinduer som er litt høyt på veggen som slipper inn lys. Virker litt kaotisk der. Der synes jeg jakken henger. Anonymkode: f033c...e8c AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har jeg rett så blir jeg rimelig sjokkert her Anonymkode: f033c...e8c Jeg skal selvsagt si ifra!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Jeg ser en gammel politimann.. Han går tur med en snømåke.. Han tror det er en hund han går tur med fordi han er så gammel og forvirret.. De passerer en kiosk laget av bærenett fra Ikea.. Altså et slags telt.. I kiosken selges kun bruksanvisninger for Bic kulepenner.. "ta av hatten - bruk pennen" står det i den.. Politimannen kjøper 2 stk.. En til hunden/snømåken og en til seg selv.. Anonymkode: a5b02...1ab 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser en gammel politimann.. Han går tur med en snømåke.. Han tror det er en hund han går tur med fordi han er så gammel og forvirret.. De passerer en kiosk laget av bærenett fra Ikea.. Altså et slags telt.. I kiosken selges kun bruksanvisninger for Bic kulepenner.. "ta av hatten - bruk pennen" står det i den.. Politimannen kjøper 2 stk.. En til hunden/snømåken og en til seg selv.. Anonymkode: a5b02...1ab U funny. Til dere andre - jeg synes dette er spennende, og er veldig på gjerdet om jeg tror på alt overnaturlig eller ikke. Heller mot at jeg tror. Håper TS oppdaterer med resultat! Anonymkode: 69ee0...d86
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg ser en gang i et hus som er i et værhardt område. gangen er lys og muligens furuvegger, muligens vinduer som er litt høyt på veggen som slipper inn lys. Virker litt kaotisk der. Der synes jeg jakken henger. Anonymkode: f033c...e8c Så spennende! Jeg leter etter min sønns blå dressbukse.. kan du få opp noe om hvor den kan være? Anonymkode: 2bba5...c27
Bringebærer Skrevet 25. august 2021 Forfatter #15 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): U funny. Til dere andre - jeg synes dette er spennende, og er veldig på gjerdet om jeg tror på alt overnaturlig eller ikke. Heller mot at jeg tror. Håper TS oppdaterer med resultat! Anonymkode: 69ee0...d86 Resultatet er som følger: Jakken ble funnet der som ble forklart over her ^^, men nøkkelen var ikke der! 😩 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 Bringebærer skrev (8 timer siden): Resultatet er som følger: Jakken ble funnet der som ble forklart over her ^^, men nøkkelen var ikke der! 😩 Okay, så interessant at jeg "så" det rommet og jakken da. Snodige greier. Men så leit at nøkkelen ikke var der.... : ( Vet du hvem som har lånt jakken og om de har evt bare lagt nøkkelen et trygt sted? Anonymkode: f033c...e8c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #17 Skrevet 25. august 2021 Jeg leste overskriften og min første tanke var ALF. Jeg vet ikke hva det betyr. Kanskje det betyr noe for deg? Eller er det så sprøtt at du harr hatt besøk av alver? Anonymkode: f554b...234
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #18 Skrevet 25. august 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Okay, så interessant at jeg "så" det rommet og jakken da. Snodige greier. Men så leit at nøkkelen ikke var der.... : ( Vet du hvem som har lånt jakken og om de har evt bare lagt nøkkelen et trygt sted? Anonymkode: f033c...e8c På hvilken måte er det interessant? TS var jo ute etter nøkkelen, som ikke er der. Jeg føler jeg ser nøkkelen ligge på et mørkt sted, helt uten lys. Anonymkode: e859e...a28
Bringebærer Skrevet 9. september 2021 Forfatter #19 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 21.14): Okay, så interessant at jeg "så" det rommet og jakken da. Snodige greier. Men så leit at nøkkelen ikke var der.... : ( Vet du hvem som har lånt jakken og om de har evt bare lagt nøkkelen et trygt sted? Anonymkode: f033c...e8c Jeg brukte jakken selv den kvelden, husker bare at jeg glemte jakken hos en venninne. Men nøkkelen er fremdeles ikke funnet, jeg leiter vettet av meg
Bringebærer Skrevet 9. september 2021 Forfatter #20 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 21.16): Jeg leste overskriften og min første tanke var ALF. Jeg vet ikke hva det betyr. Kanskje det betyr noe for deg? Eller er det så sprøtt at du harr hatt besøk av alver? Anonymkode: f554b...234 ALF vet jeg ikke hva er, hvis det ikke er en person - kjenner faktisk to stykker med det navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå