AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 For oss som jogger og trenger god støtte. Er change sine BH-er gode? Anonymkode: 1a11b...86d
Beneviento Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Jeg elsker dem. Løper mye og syns de støtter bra. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Beneviento skrev (2 timer siden): Jeg elsker dem. Løper mye og syns de støtter bra. Er de holdbare? Synes de er svindyrt, men er villig til å betale hvis de varer. Anonymkode: 1a11b...86d
Beneviento Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er de holdbare? Synes de er svindyrt, men er villig til å betale hvis de varer. Anonymkode: 1a11b...86d Mine har holdt seg ganske godt. Tror de er rundt et år gamle og annet enn at logoen er blitt visket litt ut i vask så sitter de omtrent som da de var nye. Jeg bruker dem 4-7 ganger i uka Change har ofte salg også. Jeg kjøpte de fleste av mine da de var satt ned. Enig at det fremdeles er dyrt, men da sparer man litt. Endret 24. august 2021 av Beneviento 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 De gir god støtte og holdbarheten er helt grei. Det jeg ikke liker med de er at puppene presses sammen, slik at det samler seg mye svette mellom puppene. Det synes jeg er ubehagelig, spesielt når jeg er på lange turer. Anonymkode: d7552...a95
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De gir god støtte og holdbarheten er helt grei. Det jeg ikke liker med de er at puppene presses sammen, slik at det samler seg mye svette mellom puppene. Det synes jeg er ubehagelig, spesielt når jeg er på lange turer. Anonymkode: d7552...a95 Søren også, det liker jeg ikke. Anonymkode: 1a11b...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå