Gjest Puhh Skrevet 22. september 2005 #1 Del Skrevet 22. september 2005 Dersom man strekker seg laangt for å oppnå noe, en jobb som i mitt tilfelle, og du blir forbigått når du mener at akkurat DU er den rette, da er det lett å føle seg lite verdsatt. Sånn er det jo bare en gang. Ikke alltid sikkert at denne følelsen er den rette å få, men den er jo der uansett. Men får man denne "følelsen" mange ganger, så vil man jo muligens til slutt si til seg selv: "dette er kanskje ikke det rette for meg, jeg driter i hele opplegget". Kommer kanskje i en ny sånn situasjon snart, og dersom jeg nok en gang står igjen med en følelse av å bli forbigått, håper jeg at fornuften min er mer klartenkt enn den er nå, for hvis ikke vil jeg kanskje tenke : "nå er det nok, det var ikke meningen jeg skulle komme meg inn på den arbeidsplassen". Noen som har hatt denne følelsen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #2 Del Skrevet 22. september 2005 Betyr da ikkeno om du ikke får jobben vel? Drit i den jobben om du ikke får den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puhh Skrevet 22. september 2005 #3 Del Skrevet 22. september 2005 Akkurat det har jeg tenkt å gjøre om jeg blir forbigått. Da skal jeg kutte ut alt så har med det å gjøre, og heller finne meg noe annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. september 2005 #4 Del Skrevet 23. september 2005 Klart det er lett å føle seg mislykket og lite verdsatt når man opplever slike ting. Men det betyr ikke at man skal gi opp! Men det er også viktig å vite når man skal, ikke gi opp, men komme seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 24. september 2005 #5 Del Skrevet 24. september 2005 En ting er jo å "bli forbigått" av en som er bedre kvalifisert på en eller annen måte. Det er jo rimelig at en kan oppleve. Kan bli oppgitt over det, men har forståelse for at det er sånn verden fungerer. Og må bare forsøke på nytt, til det en gang blir din tur. Noe annet er å bli forbigått av noen som stiller omtrent likt i kvalifikasjoner, eller noen som ikke er like godt kvalifisert. Sånt er jo skikkelige nedturer, og svært forståelig om en blir nedbrutt av og gir opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå