AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Noen her som lever med en egoistisk samboer? Jeg har møtt en fin fyr som virker ganske bra, men samtidig er han litt ego. Han er ikke så nyskjerrig på mine følelser, min dag, mine tanker og lignende. Han virker litt sånn dårlig på empati, på en måte, men han bryr seg veldig om jeg skader meg eller lignende. Når vi har sex så vil han gjerne at jeg skal være høylydt, selv om han på en måte ikke gjør så mye innsats. Jeg har hatt sex hvor jeg har kjent masse og blir så klart høylydt da.. Lurte på om andre har ego kjærester og har valgt et liv med disse. eller om dere valgte å gå? Anonymkode: 818b1...277
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Uff ja hva skal en si. Jeg var sammen med en ego i lang tid, men måtte bare kutte han ut for mitt selvbilde og selvtilitt ble skadet av det. Han spurte aldri meg om hvordan jeg hadde det, hva jeg tenkte eller følte. Alt handlet om hans og hans vilje, Lite sex og kos og følte meg mindreverdig. Han hadde bare tid til å gjøre det han selv ville og var ikke opptatt av min vilje eller forholdet vårt. Du får gjøre som du vil men du vil nok oppleve at du blir sett mindre enn du vil like. Anonymkode: e3e6b...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Min forrige var ekstremt ego også. Jeg må nok ha en som er i overkant flink i empati merker jeg. Men lengter sånn etter noen at det er tungt å la han gå. Anonymkode: 818b1...277
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Jeg tenker at hvis du generelt ikke har det bra i forholdet, så er det helt greit å avslutte. Livet er for kort til å ha det kjipt 😊 Å lure på om han er egoist eller om han mangler empati er ikke vits. Spørsmålet er om du har det best som singel eller om du har det best i forholdet med denne mannen. Han er den han er, og du kan ikke endre han for at han skal bli drømmemannen din. Så er det bare småbagateller som plager deg? Er du generelt lykkelig med han? Anonymkode: 3007d...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå