Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg jobber idag som butikksjef, og søker på andre butikksjefstillinger av forskjellige grunner. Så lurer jeg på hva dere som butikksjef har i lønn? Siden det er så store forskjeller. Jeg har idag 34 000 brutto i mnd, og synes det er lite. Ikke noe overtidsbetaling osv.

Bonusordning på å klare 5 punkter (mersalg, innleveringer osv), så kan man få 1000 ekstra. Synes dette er veldig lite. Ansvar for 5 ansatte. Mellom stor butikk, kjøkken og interiør.

Si gjerne hvor du jobber og hva du har i lønn og evt. Bonusordninger osv. 

Endret av Dorthea
Videoannonse
Annonse
Gjest laPistola
Skrevet

Det hørtes lite ut… jobber som vanlig ansatt nå og tjener ca det samme seg deg , så vet ikke hva sjefen tjener, men da jeg jobbet som butikksjef i jysk for 15 år siden tjente mer enn det dobbelte av det du gjør i dag ( med bonuser) hadde 28 000 i grunnlønn( tariffen var 26, fikk litt ekstra for stor avdeling ) , ti punker som ga 1000 kr hver, og kvartalbonus ut fra salg på mellom 40 og 100 000 i kvartalet. 
har du sjekket hva tarifflønnen er? 

Skrevet
Dorthea skrev (13 timer siden):

Hei!

Jeg jobber idag som butikksjef, og søker på andre butikksjefstillinger av forskjellige grunner. Så lurer jeg på hva dere som butikksjef har i lønn? Siden det er så store forskjeller. Jeg har idag 34 000 brutto i mnd, og synes det er lite. Ikke noe overtidsbetaling osv.

Bonusordning på å klare 5 punkter (mersalg, innleveringer osv), så kan man få 1000 ekstra. Synes dette er veldig lite. Ansvar for 5 ansatte. Mellom stor butikk, kjøkken og interiør.

Si gjerne hvor du jobber og hva du har i lønn og evt. Bonusordninger osv. 

Følger kjeden du jobber i tariff? Lønna di ligger jo under det en butikkmedarbeider på lønnstrinn 6 har krav på om det er tilfelle, så det høres lavt ut. 

Anonymkode: e3339...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...