AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Fadderuke er russefest som aldri tok slutt? Anonymkode: 6c0b2...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Mer eller mindre ja. Alkohol, alkohol og litt mer alkohol. Sammen med halvgærne påfunn. Ikke noe jeg synes var kjekt. Men trist at det eneste andre alternativet som var, var uber kristen forenings greier 😐 finnes ingen mellomgreie. Anonymkode: a42ab...757 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Ja, sånn ca. Fadderuka er ei uka der eldre/erfarne studenter (faddere) får mulighet til å prøve ut samleie med yngre/nye studenter. Rett og slett en stolt tradisjon ved norske universiteter. Anonymkode: 923af...2b5 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Forstår TS består av bitre og kjedelige mennesker 🙈 Jeg elsket fadderuka. Gikk fra å flytte til ny by, ikke kjenne en person, fest var begrenset til å møte de samme menneskene fra videregående, igjen og igjen.... Til å få så mange opplevelser, og bekjentskaper, på en enkelt uke. Følte meg umiddelbart mottatt, og hjemme. Ja, det var fest, og alkohol. Men ikke noe press, var to på gruppa mi som ikke drakk, og jeg drakk ikke sprit og shotet ikke, uten at det var noe mas. Og noen av aktivitetene var uten alkohol, blant annet "bli kjent med byen" vandring. Opplegget var også slikt at vi ble kjent med de ulike studentforeningene, og fikk en formening om hva vi ville være med på. Jada, fadderen prøvde seg, men det var det mange som gjorde de neste årene, uten at jeg noen gang opplevde det som problematisk etter et høflig "neitakk". Tror også dette har blitt mye bedre etter "me too" bevegelsen, ut i fra hva jeg hører fra studenter jeg kjenner. Ikke at jeg noen gang gjør noe slikt igjen. Nå er det 2-3 glass vin, og hjem til midnatt 😅 Anonymkode: d19f8...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Fadderuke er russefest som aldri tok slutt? Anonymkode: 6c0b2...c3f Den tar da slutt på et tidspunkt, det er snakk om 1 - 2 uker. Anonymkode: cbb7e...3bd
Viktualia Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, sånn ca. Fadderuka er ei uka der eldre/erfarne studenter (faddere) får mulighet til å prøve ut samleie med yngre/nye studenter. Rett og slett en stolt tradisjon ved norske universiteter. Anonymkode: 923af...2b5 Også kjent som snadderuka. Fnis. Spøk til side; det er veldig viktig å få mulighet til å li kjent med de man skal studere sammen med.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Viktualia skrev (34 minutter siden): Også kjent som snadderuka. Fnis. Haha ja. Helt riktig Anonymkode: 923af...2b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå