AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg fikk mine i løpet av en uke!😊 Men venninnen min venter fortsatt og det har vel snart gått 5 mnd. Så lurer litt på, er begge deler vanlig? Eller er det ekstreme ender av skalaen tror dere? Anonymkode: 75fdd...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg er bryllupsfotograf, og både en uke og fem måneder er litt ekstremt ja. Standarden er 6-8 uker, mens de fleste klarer å levere bildene i løpet av 4 uker. Skrev dere/de ikke under kontrakt der dere fikk forespeilet hvor lang tid det ville ta før bildene ble levert? Det kommer så klart an på hvor mange timer dere hadde fotograf = hvor mange bilder som skal behandles. En annen faktor er også hvor stor pågang fotografen har. Er det en populær fotograf med mange oppdrag oppstår det fort kø, og noen bryllup må bli liggende til de som er foran i køen er levert. Anonymkode: 0e606...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Del Skrevet 24. august 2021 Vi fikk beskjed om inntil åtte uker, og fikk bildene etter sju uker. Giftet oss tidlig på sommeren, så hadde faktisk regnet med at det kunne ta enda mer tid siden det var høysesong. Heldags fotografering, så var følgelig mange bilder som skulle behandles. Anonymkode: d3bce...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er bryllupsfotograf, og både en uke og fem måneder er litt ekstremt ja. Standarden er 6-8 uker, mens de fleste klarer å levere bildene i løpet av 4 uker. Skrev dere/de ikke under kontrakt der dere fikk forespeilet hvor lang tid det ville ta før bildene ble levert? Det kommer så klart an på hvor mange timer dere hadde fotograf = hvor mange bilder som skal behandles. En annen faktor er også hvor stor pågang fotografen har. Er det en populær fotograf med mange oppdrag oppstår det fort kø, og noen bryllup må bli liggende til de som er foran i køen er levert. Anonymkode: 0e606...b94 Min kontrakt sa opp til 4 uker, og vi hadde heldagsfotografering. Fikk mange bilder og alle var fantastiske. Det var også før alt dette styret i verden, så bryllup var som vanlig. Min venninnes kontrakt har gått lenger enn hva den sa. Og hun hadde kun et par timers fotografering i en veldig intim og trygg seremoni , og det var ikke akkurat høysesong. TS Anonymkode: 75fdd...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Majoritaa Skrevet 24. august 2021 #5 Del Skrevet 24. august 2021 Venter fortsatt på disse........ Er 31år gammel nå 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #6 Del Skrevet 25. august 2021 Venninnen din hadde vel kontakt? Jeg hadde krevd nedsatt pris pga kontraktsbrudd. Og begynt å true med advokat tror jeg. 5 mnd har jeg aldri hørt om, og jeg har selv vært bryllupsfotograf. 1-2 mnd i høysesongen er normalt, men mer enn 2 mnd er mye. Anonymkode: 8d151...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #7 Del Skrevet 28. august 2021 Da måte venninnen din ha brukt en hobby fotograf - sikkert ikke fått fordi bildene er dårlige. Ingen profesjonelle bryllupsfotograf jeg kjenner har 5 måneder leverings tid! Anonymkode: 0b53a...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #8 Del Skrevet 30. august 2021 On 8/29/2021 at 6:16 AM, AnonymBruker said: Da måte venninnen din ha brukt en hobby fotograf - sikkert ikke fått fordi bildene er dårlige. Ingen profesjonelle bryllupsfotograf jeg kjenner har 5 måneder leverings tid! Anonymkode: 0b53a...782 De har webside, Facebook, instagram. Alle med mange bilder og har lagt ut bilder der i mange år. Ser ut som en profesjonell. Mange anmeldelser på nett også, alle bra. Fotografen sier at de skal snart få de. Det går sikker bra regner jeg med, men personlig syns jeg at 5 måneder er alt for lenge. Tenkte mest jeg skulle sjekke her, siden mine var så raske, og ikke dømmekraften min var påvirket av det. Anonymkode: 75fdd...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå