AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Hvis en kvinne ikke vil ha sex på første date, men vil fortsette å møtes, ser hun da på mannen som en beta? Kan man anta at hun gir godsakene til alpha-menn på første date? Anonymkode: 3e0e3...e69 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Jeg dauer!! Logg av internett!! Begynn å klatre. Start på svømming! Anonymkode: dacb2...03f 34
Underligsirkel Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis en kvinne ikke vil ha sex på første date, men vil fortsette å møtes, ser hun da på mannen som en beta? Kan man anta at hun gir godsakene til alpha-menn på første date? Anonymkode: 3e0e3...e69 Herregud, jeg håper kvinnen du klarte å gå på date med, ombestemmer seg. Menn som tenker slik som deg er skumle. Svar på spørsmålet er nei, kvinner har sex når de vil. For noen er det uaktuelt å ha sex på første date uansett, andre har sex hvis kjemien er der. Det med alpha, beta og omega er tull. Vi lever ikke et varulv univers. 17
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Stemmer i alle fall ikke for meg. Anonymkode: 45341...018 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Anonymkode: 1133b...175 Hun vet at jeg har en god jobb, så kanskje hun tenker på meg som en beta-provider mens hun hopper fram og tilbake på penisene til Chad og Tyrone? Anonymkode: 3e0e3...e69
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hun vet at jeg har en god jobb, så kanskje hun tenker på meg som en beta-provider mens hun hopper fram og tilbake på penisene til Chad og Tyrone? Anonymkode: 3e0e3...e69 Du er ikke morsom engang. Anonymkode: faacc...f22 19
wandagirl Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Nei, har bare ikke sex på første date uansett hvem jeg treffer. 3
ArneAnd Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Jeg er så lite alfahann som det går an, men jeg har hatt sex på første date relativt mange ganger likevel. 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hun vet at jeg har en god jobb, så kanskje hun tenker på meg som en beta-provider mens hun hopper fram og tilbake på penisene til Chad og Tyrone? Anonymkode: 3e0e3...e69 Beta-provider? Hva slags jobb er det? Før du på henne? For hun beholder deg i hvertfall ikke som intelligent samtalepartner. Mohaha. Anonymkode: df7de...39c 9
ClausSaus Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis en kvinne ikke vil ha sex på første date, men vil fortsette å møtes, ser hun da på mannen som en beta? Kan man anta at hun gir godsakene til alpha-menn på første date? Anonymkode: 3e0e3...e69 Nei. Det er mulig at hun holder tilbake for deg og ikke ville gjort det med en annen mann, men det kan akkurat like gjerne skyldes andre ting. Det eneste du vet er at hun ikke endte opp med å tenne for mye på deg til å klare å holde seg i skinnet. Du vet ingenting om dette er helt vanlig for henne, om hun aldri ligger med noen på første date, om det bare var at dere ikke fant tonen og kjemien, eller en av en drøss andre mulige forklaringer. Uansett hva diverse YouTube-"guruer" måtte påstå er det faktisk ikke slik at alle damer umiddelbart hopper i halmen med en date dersom hun oppfatter ham som "alfa" (som forøvrig er et litt misvisende begrep). På den annen side, det er også bullshit at fenomenet du påpeker ikke finnes. For det gjør det. Absolutt endel kvinner der ute som holder mer tilbake ovenfor en hun anser som "forhold-materiale" enn ovenfor en hun ser på som bare gøy der og da. 2
Gjest På druen Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun vet at jeg har en god jobb, så kanskje hun tenker på meg som en beta-provider mens hun hopper fram og tilbake på penisene til Chad og Tyrone? Anonymkode: 3e0e3...e69 Dette får ikke menn gjort noe med. Kvinner har gjort dette bestandig. Til og med den tiden da de kunne bli brent eller satt i kloster for det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 Hun er nok ikke tiltrukket av deg og vil nok heller ha en annen. Kan være et tilfelle av beta bux Anonymkode: d4269...013
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun vet at jeg har en god jobb, så kanskje hun tenker på meg som en beta-provider mens hun hopper fram og tilbake på penisene til Chad og Tyrone? Anonymkode: 3e0e3...e69 Ja, det gjør hun. Hopper frem og tilbake. CHAD. TYRONE: Anonymkode: dacb2...03f 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun vet at jeg har en god jobb, så kanskje hun tenker på meg som en beta-provider mens hun hopper fram og tilbake på penisene til Chad og Tyrone? Anonymkode: 3e0e3...e69 Det er i Norge 22 menn som heter Chad og 17 menn som heter Tyrone(kilde: SSB); totalt 39 menn. Du kan derfor lett kontakte dem og spørre om daten din hopper fram og tilbake på penisene deres. Hvis de har tid til å svare da, opptatt som de angivelig er med de øvrige to millioner kvinner. Anonymkode: e7c6a...b1e 14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun vet at jeg har en god jobb, så kanskje hun tenker på meg som en beta-provider mens hun hopper fram og tilbake på penisene til Chad og Tyrone? Anonymkode: 3e0e3...e69 Det er i Norge 22 menn som heter Chad og 17 menn som heter Tyrone(kilde: SSB); totalt 39 menn. Du kan derfor lett kontakte dem og spørre om daten din hopper fram og tilbake på penisene deres. Hvis de har tid til å svare da, opptatt som de angivelig er med de øvrige to millioner kvinner i Norge. Anonymkode: e7c6a...b1e 1
Majer Skrevet 24. august 2021 #17 Skrevet 24. august 2021 Jeg kan forstå at du ikke vil bli sammen med noen som venter lenger med å dele noe så intimt som sex med deg enn med Preben som er en mye dårligere person, men du kan bare unngå akkurat de jentene og finne en som venter like lenge med alle hun dater. Du må ikke gå etter jenter som har ons. Det er frivillig. 1
Anonymburker Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 Nei, det er bare menn fra landet Chad som får det! 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #19 Skrevet 24. august 2021 Har aldri vært på en date der dama ikke har lagt seg på rygg på første date. Noen er såpass kostbare at de ikke fortjener en 2. date. Anonymkode: b3008...8bc
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #20 Skrevet 24. august 2021 2 minutter siden, Anonymburker said: Nei, det er bare menn fra landet Chad som får det! Gjelder det alle menn fra Chad eller bare de som også heter Chad(0,74% av befolkningen)?Hva med Fredtchad? Tyrone er ikke engang nevnt på den lista, men du kan finne Elvis der. http://www.top-names.info/names.php?S=M&P=TCD Lurer på hvor mye action det blir på Makaay, Rimbarde Temar Eric, Hyacinthe Barka, Edo Zrapper og Grand Corps Malade. Anonymkode: e7c6a...b1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå