AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Kort historie fortalt. Eksen kom tilbake til meg. Ville vi skulle prøve på nytt. Var oppriktig lei seg og angret. Jeg sa jeg trengte betenkningstid. Det respekterte han og det skulle jeg få. Det gikk noen uker før jeg klarte bestemme meg. Men vi snappet daglig. Når jeg endelig ville gi han svaret mitt unngikk han å møte meg, og jeg skjønte det var noe, for jeg så snapscoren hans økte noe voldsomt til å være han. Da hadde jeg brukt for lang tid, og han hadde begynt snakke med noen andre. Han har alltid hatt veldig liten fremgang på snapscoren sin, den har ikke økt mye daglig. Men nå øker den med ca 1000 snap i uka. Har sett han på tinder også, stått som nylig aktiv. Så da tenker jeg han er der og finner folk som han legger til på snap. Lurer på om han ikke hadde funnet noen ny alikevel. Da er det ihvertfall veldig respektløst mot den personen hvis han sitter på tinder og spør andre jenter etter snap. Vet han gjør det, for har noen venninner som har sett det med egne øyne. Han spør etter snap på tinder etter å ha snakket med matchen i 1 time bare. Han har også blokkert meg på Tinder for jeg finner han ikke lenger. Mens flere venninner ser han. Og hvis jeg har lagd meg ny tinderprofil (altså sletta den gamle for å starte på nytt med blanke ark) så dukker han opp igjen. Og så forsvinner han igjen, uten at jet har trykt liker eller nope. Så det virker som han går inn for å blokkere meg bevisst slik at jeg ikke skal se han sitter på tinder. For da kan jeg jo tenke at han ikke har møtt.noen ny allikevel. Men det bryr jeg meg ikke om for jeg har innsett at han ikke er noe å samle på. Han respekterer ikke meg og det virker nesten som han ikke respekterer andre heller. Men er det normalt å sende så mye snapper i løpet av en uke? På 6 dager så har den økt med 1000 på snapscoren. Kan man stole på denne snapscoren? Ser den oppdaterer seg ca 2-3 ganger om dagen. Og kan jeg spørre hva dere jenter tenker angående å bli spurt etter snap på tinder så fort etter en match? Er bare nysgjerrig. Anonymkode: b4189...a50
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kort historie fortalt. Eksen kom tilbake til meg. Ville vi skulle prøve på nytt. Var oppriktig lei seg og angret. Jeg sa jeg trengte betenkningstid. Det respekterte han og det skulle jeg få. Det gikk noen uker før jeg klarte bestemme meg. Men vi snappet daglig. Når jeg endelig ville gi han svaret mitt unngikk han å møte meg, og jeg skjønte det var noe, for jeg så snapscoren hans økte noe voldsomt til å være han. Da hadde jeg brukt for lang tid, og han hadde begynt snakke med noen andre. Han har alltid hatt veldig liten fremgang på snapscoren sin, den har ikke økt mye daglig. Men nå øker den med ca 1000 snap i uka. Har sett han på tinder også, stått som nylig aktiv. Så da tenker jeg han er der og finner folk som han legger til på snap. Lurer på om han ikke hadde funnet noen ny alikevel. Da er det ihvertfall veldig respektløst mot den personen hvis han sitter på tinder og spør andre jenter etter snap. Vet han gjør det, for har noen venninner som har sett det med egne øyne. Han spør etter snap på tinder etter å ha snakket med matchen i 1 time bare. Han har også blokkert meg på Tinder for jeg finner han ikke lenger. Mens flere venninner ser han. Og hvis jeg har lagd meg ny tinderprofil (altså sletta den gamle for å starte på nytt med blanke ark) så dukker han opp igjen. Og så forsvinner han igjen, uten at jet har trykt liker eller nope. Så det virker som han går inn for å blokkere meg bevisst slik at jeg ikke skal se han sitter på tinder. For da kan jeg jo tenke at han ikke har møtt.noen ny allikevel. Men det bryr jeg meg ikke om for jeg har innsett at han ikke er noe å samle på. Han respekterer ikke meg og det virker nesten som han ikke respekterer andre heller. Men er det normalt å sende så mye snapper i løpet av en uke? På 6 dager så har den økt med 1000 på snapscoren. Kan man stole på denne snapscoren? Ser den oppdaterer seg ca 2-3 ganger om dagen. Og kan jeg spørre hva dere jenter tenker angående å bli spurt etter snap på tinder så fort etter en match? Er bare nysgjerrig. Anonymkode: b4189...a50 Du bryr deg tydeligvis nok til å lage et langt innlegg om situasjonen. Håper du kommer deg videre. Kjærlighetssorg gjør vondt ❤️ Anonymkode: dfd4c...472 9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Han har gått videre og vil rote med andre jenter. Det resulterer i mye snapping og slikt. Det er normalt å sende så mange snaps når man flørter med mange andre ja. Er lettere å snakke på snap enn tinder, så skjønner han godt! Anonymkode: 57411...a7b 6
GrønnNellik68 Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 (endret) Gi faan han er bare en eks du ikke ville ha.. nå har du svaret ditt.. Han er ute på vift og tester vannet med noen nye. Take it or leave it. Gjør deg selv en tjeneste ...slutt å følg med på snapscore... Endret 24. august 2021 av Bente1234 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du bryr deg tydeligvis nok til å lage et langt innlegg om situasjonen. Håper du kommer deg videre. Kjærlighetssorg gjør vondt ❤️ Anonymkode: dfd4c...472 Å komme meg videre skal helt ærlig bli veldig lett. Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som plutselig gjorde at han gikk fra å være så interessert i å prøve på igjen, til å gå på tinder og snap og snakke med en haug jenter. Og så syns jeg det er så respektløst hvis han faktisk har funnet seg ei ny. For han sa de skulle møtes. Jeg blir bare så oppgitt over att noen gutter er så respektløse mot andre. Men han er jo ikke mitt problem lenger, heldigvis. Jeg har helt ærlig ikke grått en eneste tåre eller vært lei meg angående dette. Jeg er bare nysgjerrig og syns han gikk fra å være en veldig ålreit fyr til en playboy. Men vi har alle våre behov. Men kjærlighetssorg det har jeg ikke❤ Anonymkode: b4189...a50 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men kjærlighetssorg det har jeg ikke❤ Keep telling your selv that Anonymkode: 02795...d4e 9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Keep telling your selv that Anonymkode: 02795...d4e Kanskje vanskelig for deg å tro? Men jeg har faktisk ikke det. Selv om man oppretter et innlegg angående dette så betyr det ikke automatisk at man har kjærlighetssorg. Jeg spør jo og om det er normalt å sende så mye som 1000 snapper i uka, gjelder jo ikke bare eksen, men andre og det. Er vel er rødt flagg. Og så lurer jeg på om det er normalt spørre etter snap så fort på tinder. Og hva andre jenter tenker om det. Og da tenker jeg ikke bare på hva han gjør, men om jeg skulle opplevd det selv på tinder. Syns det virker litt desperat å spørre etter snap så fort. Men er vel sikkert normalen nå i dag. Anonymkode: b4189...a50
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kanskje vanskelig for deg å tro? Men jeg har faktisk ikke det. Selv om man oppretter et innlegg angående dette så betyr det ikke automatisk at man har kjærlighetssorg. Jeg spør jo og om det er normalt å sende så mye som 1000 snapper i uka, gjelder jo ikke bare eksen, men andre og det. Er vel er rødt flagg. Og så lurer jeg på om det er normalt spørre etter snap så fort på tinder. Og hva andre jenter tenker om det. Og da tenker jeg ikke bare på hva han gjør, men om jeg skulle opplevd det selv på tinder. Syns det virker litt desperat å spørre etter snap så fort. Men er vel sikkert normalen nå i dag. Anonymkode: b4189...a50 Hvorfor gidder du å følge med på det og bry deg om det? Anonymkode: 57411...a7b 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor gidder du å følge med på det og bry deg om det? Anonymkode: 57411...a7b Som sagt, jeg er nysgjerrig. Er ikke slik at jeg følger med hver dag. Sjekket i forrige uke, og sjekket igjen i dag. Så det hadde økt med 1000 snap siden sist. Anonymkode: b4189...a50
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Snapscore??Legg fra deg tlf og kom deg ut! Anonymkode: 5768f...066 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Haha wow! Du har mange røde flagg, du! Anonymkode: cfea9...3d6 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snapscore??Legg fra deg tlf og kom deg ut! Anonymkode: 5768f...066 Det har jeg gjort, flere helger også😊 Så er ikke slik at jeg sitter bare hjemme og sjekker hans snapscore. Anonymkode: b4189...a50
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha wow! Du har mange røde flagg, du! Anonymkode: cfea9...3d6 Røde flagg fordi jeg sjekker eksen sin snapscore i blant etter han behandla meg dårlig og sa han var så sykt opptatt hele tiden, så derfor hadde han ikke tid til å sjekke snap. Ja jøss, ser han er kjempeopptatt 🤣 At snapscore øker med 1000 på 6 dager er et rødt flagg. Stakkars de andre jentene sier jeg bare. Anonymkode: b4189...a50
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Røde flagg fordi jeg sjekker eksen sin snapscore i blant etter han behandla meg dårlig og sa han var så sykt opptatt hele tiden, så derfor hadde han ikke tid til å sjekke snap. Ja jøss, ser han er kjempeopptatt 🤣 At snapscore øker med 1000 på 6 dager er et rødt flagg. Stakkars de andre jentene sier jeg bare. Anonymkode: b4189...a50 Du ser det vel ikke selv. Anonymkode: cfea9...3d6 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ser det vel ikke selv. Anonymkode: cfea9...3d6 Nei sikkert ikke 🙂 Anonymkode: b4189...a50
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 Han må være veldig mye på telefonen, så mange snaps på ei uke, pluss Tinder og alt mulig annet 😳 Anonymkode: 61e08...bb9 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #17 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han må være veldig mye på telefonen, så mange snaps på ei uke, pluss Tinder og alt mulig annet 😳 Anonymkode: 61e08...bb9 Ja. Og når vi var sammen så var han veldig lite på telefonen. Og kunne gå timevis før han åpnet en snap fra meg. Sa at han ikke var så opptatt av å sjekke telefonen og sosiale medier. Anonymkode: b4189...a50
hjerteis Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 Babe, blokk han, få ro i sjela og nyt friheten ❤ 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #19 Skrevet 24. august 2021 Hvem snapper han med? 1000 i uken er mye! Hvor mye med deg? Anonymkode: 3bf28...d6d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #20 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): ... Jeg spør jo og om det er normalt å sende så mye som 1000 snapper i uka, gjelder jo ikke bare eksen, men andre og det. Er vel er rødt flagg.... Anonymkode: b4189...a50 Og folk svarer deg at du tenker mye på hva eksen gjør av en grunn. At du ikke er over ham. Hva mener du med rødt flagg? Anonymkode: fc6cf...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå