Gjest Gamla Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Har noen en god ide for hvordan jeg kan feire at jeg blir 40 år? Tenker meg en jentefest i en eller annen form, og helst ikke hjemme..... Kan noen fortelle om en morsom/spesiell/minneverdig fest de har vært på så blir jeg glad. Vakler mellom å forbigå det hele i stillhet eller rett og slett ha en fest..... Gamla
Gjest Gamla Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Ingen som har vært på en gøyal fest her? :grine2: Skal jeg forbigå det hele i stillhet?
inar Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Venninnen min blir 40 snart, og vi skal ta henne med ut å spise, det blir kjempekos. Hun ville ikke ha noe store greier, vi skulle jo ønske oss en skikkelig fest, men hun vil jo ikke. Men du kan jo arrangere en fest da, med alle venninnene dine, mat og partymusikk. Kanskje et morsomt tema hvor alle kler seg ut. Vi hadde en gang en fest hvor tema var barneselskap for voksne, serverte pølser og lompe og gele med sprit i. Og så hadde vi stol leken, flasketuten peker på og gjemsel. Det var veldig morsomt.. Lykke til og gratulere med dagen som kommer
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Hurra, jeg blir også 40! Men jeg skal invitere 40 gjester hjem, og det var vel akkurat det du ikke ville. Støter forslaget over, og lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 Venninnen min blir 40 snart, og vi skal ta henne med ut å spise, det blir kjempekos. Hun ville ikke ha noe store greier, vi skulle jo ønske oss en skikkelig fest, men hun vil jo ikke. Men du kan jo arrangere en fest da, med alle venninnene dine, mat og partymusikk. Kanskje et morsomt tema hvor alle kler seg ut. Vi hadde en gang en fest hvor tema var barneselskap for voksne, serverte pølser og lompe og gele med sprit i. Og så hadde vi stol leken, flasketuten peker på og gjemsel. Det var veldig morsomt.. Lykke til og gratulere med dagen som kommer ← Det der hørtes for meg ut som ganske harry for en voksen jente.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #6 Skrevet 24. september 2005 Foreslår enten at du inviterer et knnippe hyggelige mennesker (kolleger, venner, familie, etc.) som du trives i selskap med hjem til deg på middag og vin - med musikk i bakgrunnen. Litt ekstra siden du blir 40, men ellers rolig og behagelig Et selskap som det er litt fest på - med god mat og drikke og hyggelig prat slår alltid an. Et par av de du inviterer kan jo finne på et eller annet (si noe til deg etc.) Ha en fin feiring!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #7 Skrevet 24. september 2005 Glemte det andre forslaget mitt - det er som over, bare at du inviterer dem med ut på en koselig resturant isteden, som har mat som alle liker. De som vil kan eventuelt gå videre ut etterpå, eller det blir med resturanten.
Ling Skrevet 3. oktober 2005 #8 Skrevet 3. oktober 2005 Det der hørtes for meg ut som ganske harry for en voksen jente. ← Det kommer vel ann på ens egen selvhøytidlighet...
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #9 Skrevet 3. oktober 2005 Hvis du bor lagelig til geografisk - hvorfor ikke ta båt til england (el danmark, tyskland), spise god middag med en gjeng venninner, drikke cocktails i baren og ta'n helt ut sammen med gamilngene på dansegolvet - og så shopper dere villt i noen timer i ankomstbyen før dere tar båten hjem igjen? Og kos deg med at det nå skal bli IN å være 40! the fourties are the new thirties!
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 Hva med å invitere noen venninner på tynn kokekaffe og tørre småkaker?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Lei inn et eventbyrå og så fikser de alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå