Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bleket hår (hos frisør bare før noen rekker å stille spørsmål til det) og skulle gjerne hatt en hårmaske som gir masse fukt og ikke proteiner.

Bruker fra før K18 og en repair mask frisøren anbefalte men føler ikke at noen av disse virkelig gir håret masse fukt.

Noen som har tips? 😄

Anonymkode: e75fd...8e2

• Liker 1
Skrevet

Dytter denne!

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du bruker produkter som inneholder silikon (som du sikkert gjør), spiller det ingen rolle hvilken kur du bruker, ettersom silikonen gjør at kuren ikke klarer å trenge ordentlig inn i hårstråene.

Anonymkode: 0de4e...14e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

O-Way Nettbutikk | Hårprodukt | Cancam.no Liker denne godt, men den lukter ikke like godt som mange andre hårkurer da, om det er viktig :) Liker og bruker serien "Moist repair" fra KMS (balsam og leave in), og en god hårkur fra Joico som heter "Defy damage" som jeg synes gir en del fukt til mitt ganske tørre hår.

Anonymkode: 24cc3...e06

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med aussie sos repair! Har også bleket hår

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så lenge du bruker produkter som inneholder silikon (som du sikkert gjør), spiller det ingen rolle hvilken kur du bruker, ettersom silikonen gjør at kuren ikke klarer å trenge ordentlig inn i hårstråene.

Anonymkode: 0de4e...14e

Som du sikkert gjør.... okei. Har ikke brukt produkter med silikon på over 2 år men takk for det forutinntatte rådet ditt 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for mange gode tips! Skal sette meg ned og lese litt om dem ❤

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som du sikkert gjør.... okei. Har ikke brukt produkter med silikon på over 2 år men takk for det forutinntatte rådet ditt 🤷🏼‍♀️

Vil du ikke ha kur med silikon? Maria Nila sin structure repair serie er så god! Uten sulfat da, og det er veldig bra. True soft serien hennes er åså kjempe god.

Anonymkode: b0f43...ad8

Skrevet

Briogeo: "Don't despair, repair" reddet mitt hår i sommer. Kjøper den ofte på tilbud på Blush, Blivakker, osv. Den er også dyrevennlig, om det skulle ha noe å si :)

Anonymkode: f478a...265

• Liker 1
Skrevet (endret)
SP Wella hydrate er veldig bra :)
Endret av EnKoppTe
  • Liker 2
Skrevet

Macadamia Deep Repair Mask. Litt vanskelig å få tak i, men så verdt det. 

Anonymkode: 425d1...da9

Skrevet

Denne fra Jan Thomas!

https://www.vita.no/jan-thomas/jan-thomas-studio-haircare-hair-repair-pure-harkur?gclid=EAIaIQobChMIgInO6Mnb8gIVDywYCh2lmwboEAQYAyABEgIPlPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ble gledelig overrasket over hvor god den er. Føler håret mitt blir skikkelig mykt av den.

Den er uten lukt - noen synes det er en fordel, mens andre (som jeg... ) kanskje savner litt godlukt. 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...