AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Hei, (mann 29 her btw) Har vært i et forhold i 5 mnd nå og vi har et fantastisk sexliv. Vi har gjerne flere runder om dagen. Her om dagen fortalte hun at hun var redd for at jeg skulle bli lei og at hun gjerne ville utforske flere ting med meg og var åpen for det meste. Jeg fortalte henne så at jeg er storfornøyd med sexlivet og at hun ikke måtte være redd for at jeg skulle bli lei osv. (har tross alt vært i et forhold hvor jeg ikke hadde sex på 4 år), så jeg hadde jo seriøst vært fornøyd med sex en gang i uken 🙃 Etter en runde i senga lurte hun på om jeg kanskje ville ha trekant. 😅 Venninna som er interessert er jo vanvittig pen, så jeg vet jo ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Blir litt stressa om dette er en test eller hva det er. Hva bør jeg gjøre? Jeg er jo kun interessert i dama, men hvis hun har interesse for dette så vil jeg jo ikke være en brems, på en måte. Anonymkode: 2369b...86f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Hvorfor ikke? Det er bare fint å fortelle at du har grenser på ting og hvorfor, ellers kan hun foreslå alt mulig for å virke veldig frigjort og dere kan komme opp i situasjoner som fører til sjalusi og brudd. Finn ut hva du mener og stå for det. Anonymkode: c12e4...851 10
Gjest Alterego666 Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Du trenger ikke si ja eller nei i dag. Fortsett å diskutere dette sammen, utforsk hva det er dere begge liker og hvilke grenser dere har. Husk at begge alltid kan si nei. Dette er en gylden sjanse til å bli bedre kjent, og potensielt også en kilde til deilige opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Du trenger ikke si ja eller nei i dag. Fortsett å diskutere dette sammen, utforsk hva det er dere begge liker og hvilke grenser dere har. Husk at begge alltid kan si nei. Dette er en gylden sjanse til å bli bedre kjent, og potensielt også en kilde til deilige opplevelser. Har jo som nevnt tidligere vært i et forhold hvor dama hadde null interesse for sex, så jeg må jo si at tilbudet er ekstremt fristende. 🙂 Anonymkode: 2369b...86f
Gjest Elder Millennial Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har jo som nevnt tidligere vært i et forhold hvor dama hadde null interesse for sex, så jeg må jo si at tilbudet er ekstremt fristende. 🙂 Anonymkode: 2369b...86f Kan du ikke si det da, at det er ekstremt fristende, men du er urolig for at det skal gjøre noe med forholdet dere imellom og så tar du det videre der ifra?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Kan du ikke si det da, at det er ekstremt fristende, men du er urolig for at det skal gjøre noe med forholdet dere imellom og så tar du det videre der ifra? Det kan jeg jo selvfølgelig gjøre. 😃 Anonymkode: 2369b...86f
Gjest Alterego666 Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har jo som nevnt tidligere vært i et forhold hvor dama hadde null interesse for sex, så jeg må jo si at tilbudet er ekstremt fristende. 🙂 Anonymkode: 2369b...86f Ikke sant! Roll with it. Viktig at dere snakker bra sammen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Alterego666 skrev (4 minutter siden): Ikke sant! Roll with it. Viktig at dere snakker bra sammen. Lykke til! Will do. Takk for det 🙂 Anonymkode: 2369b...86f
Amantheia Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Hadde muligens vurdert å finne ein framand til ein eventuell trekant, og ikkje venninna til dama. Er alltid ein sjans for at det ender med sjalusi eller såra kjensler, sjølv om dette ikkje er intensjonen. Det er litt lettare om de då ikkje skal treffe den tredje personen igjen. I tillegg er det ingen som risikerer vennskapet sitt. 30
Diezel Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Amantheia skrev (16 minutter siden): Hadde muligens vurdert å finne ein framand til ein eventuell trekant, og ikkje venninna til dama. Er alltid ein sjans for at det ender med sjalusi eller såra kjensler, sjølv om dette ikkje er intensjonen. Det er litt lettare om de då ikkje skal treffe den tredje personen igjen. I tillegg er det ingen som risikerer vennskapet sitt. Veldig enig - tenk om du / hun får litt følelser osv (det vet man jo ikke på forhånd..) da er det enklere hvis man har hatt en fremmed med seg.. men go for it mann! 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Hvis du gjør det, vent noen år. Dere skal leve med dette videre. Det som virka gøy og spontant som nyforelsket blir kanskje ikke så moro likevel. Dere kjenner hverandre nesten ikke. Og vil hun egentlig se venninna si kåt, og at venninna si skal se deg og henne kåt? Det virker lite gjennomtenkt. Anonymkode: c37fc...2fb 11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Vil anbefale deg å finne ut om hun foreslår det fordi hun har LYST selv, eller om det er fordi hun er redd du skal bli lei henne. Det siste kan tolkes som dårlig selvbilde og det er mulugheter for at et slikt utgangspunkt kan lede til mange såre følelser og tanker under eller etter en slik aktivitet. Anonymkode: 6772e...167 18
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du gjør det, vent noen år. Dere skal leve med dette videre. Det som virka gøy og spontant som nyforelsket blir kanskje ikke så moro likevel. Dere kjenner hverandre nesten ikke. Og vil hun egentlig se venninna si kåt, og at venninna si skal se deg og henne kåt? Det virker lite gjennomtenkt. Anonymkode: c37fc...2fb Amantheia skrev (21 minutter siden): Hadde muligens vurdert å finne ein framand til ein eventuell trekant, og ikkje venninna til dama. Er alltid ein sjans for at det ender med sjalusi eller såra kjensler, sjølv om dette ikkje er intensjonen. Det er litt lettare om de då ikkje skal treffe den tredje personen igjen. I tillegg er det ingen som risikerer vennskapet sitt. Enig med begge disse. Vent et par år, og så vurder på nytt. Men ikke med venner. Det er nesten garantert at det ikke blir greit i ettertid. Men å være rett for at kjæresten skal gå lei sexen etter under et halvår er litt rart. Det er jo fortsatt nytt og spennende. Anonymkode: bd685...7c9 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 Tanken om å finne ei som ingen av oss kjenner høres jo ut som en mye bedre idè. Vi er ikke helt ny for hverandre. Har møttes i et år, men vært sammen i 5 mnd. Anonymkode: 2369b...86f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig med begge disse. Vent et par år, og så vurder på nytt. Men ikke med venner. Det er nesten garantert at det ikke blir greit i ettertid. Men å være rett for at kjæresten skal gå lei sexen etter under et halvår er litt rart. Det er jo fortsatt nytt og spennende. Anonymkode: bd685...7c9 Hun har opplevd dette med tidligere kjærester. Dette med å gå lei, det er derfor hun er stressa med dette. Har ikke gitt henne en eneste indikasjon på at jeg er eller kommer til å bli lei Anonymkode: 2369b...86f 1
Doktor Dyregod Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 Et par ting du kan tenke på: Har du lyst? Er du sikker på forholdet? Er du sikker på at du eller hun ikke blir sjalu? Hvis du kan svare ja på alle 3, så kan det være gøy. Men bare da.
Neteas Skrevet 24. august 2021 #17 Skrevet 24. august 2021 Ville heller brukt tid på få henne til å forstå at hun er mer enn bra nok alene… Høres ut som det er det hun trenger. 22
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun har opplevd dette med tidligere kjærester. Dette med å gå lei, det er derfor hun er stressa med dette. Anonymkode: 2369b...86f Det høres ut som hun trenger å føle seg trygg med deg. Anonymkode: c37fc...2fb 11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #19 Skrevet 24. august 2021 Det er innafor å si at du ble fristet, men at det virker som om hun gjør det av helt feil årsaker. Å få en god kommunikasjon er det viktigste. Anonymkode: ffa31...22d 7
~ m a u d e ~ Skrevet 24. august 2021 #20 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jo som nevnt tidligere vært i et forhold hvor dama hadde null interesse for sex, så jeg må jo si at tilbudet er ekstremt fristende. 🙂 Anonymkode: 2369b...86f «Jeg kommer fra et forhold med vold. Dermed er det veldig fristende å si ja til han mannen som sier han er snill.» Ser du hva jeg mener? Man følger mønstre. Ofte uheldige mønstre. Man gjør de samme tabbene gang på gang. Ditt mønster er antageligvis at du blindt går med på det kvinner foreslår uten hensyn til den underliggende problematikk (hun er redd for å miste deg), og så blir dama utslitt eller hun mister respekten for deg, og dermed vil hun ikke ha sex med deg. Spør du meg så er det riktige svaret et rungende nei. At du ivaretar hennes følelser, fremfor å utnytte disse. Vil du har et langvarig sexliv hvor dama har lyst på deg over tid, så er det viktigste å ivareta hennes følelser - ikke gi etter for hennes seksuelle impulser. Vær en mann, ikke en gutt. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå