AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 13 dager etter innsett av todagers embryo frys. Tok en graviditetstest som er negativ. Jeg vet ikke hvor lenge jeg må holde ut på progreston-støtten nå. Men jeg svir og klør veldig nedentil og har bare helst lyst å slutte med medisineringen. For med all sannsynlighet så er dette forsøket misslykket og jeg har bare så mye plaget av medisineringen nå. Kan embryoet fortsatt leve? Jeg har ikke fått menstruasjon heller. Føler at hele kroppen er i ulage. Hva tenker dere? Er alt håp ute uansett slik at jeg kan stoppe med denne medisinen ? Normalt å få svie og klær av vaginaltablettene? Anonymkode: 107ae...c0a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Kløe skulle det stå. Ikke klær. Begynner å få helseangst av disse medisinene. Anonymkode: 107ae...c0a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Jeg fikk kløe og svie av Lutinus. Ble mye bedre da jeg sa fra og fikk Cyclogest i stedet. Anonymkode: e4dfd...4cd
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Bare til å slutte med medisinene. Du er ikke gravid og progesteronstøtten utsetter bare menstruasjon. Anonymkode: d53f5...51e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Bare til å slutte med medisinene. Du er ikke gravid og progesteronstøtten utsetter bare menstruasjon. Anonymkode: d53f5...51e Enig i det. Jeg orker ikke medisinene lenger. Jeg fikk innsett onsdag for to uker siden. Og fortsatt ikke gravid. Tror ikke det er håp om at jeg ble gravid på forsøket. Anonymkode: 107ae...c0a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg fikk kløe og svie av Lutinus. Ble mye bedre da jeg sa fra og fikk Cyclogest i stedet. Anonymkode: e4dfd...4cd Jeg gikk på utrogestan. 4 piller i vagina morgen og 4 kveld. Er nok ikke rart det klør. Anonymkode: 107ae...c0a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig i det. Jeg orker ikke medisinene lenger. Jeg fikk innsett onsdag for to uker siden. Og fortsatt ikke gravid. Tror ikke det er håp om at jeg ble gravid på forsøket. Anonymkode: 107ae...c0a Ikke noe håp, dessverre. Anonymkode: d53f5...51e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe håp, dessverre. Anonymkode: d53f5...51e Det tror ikke jeg heller. Jeg synes også at jeg ble satt på litt vel mye progreston i denne prosessen. Har tatt 4 kapsler vaginalt utrogestan morgen, og 4 nye på kvelden. Dvs 800 mg hver dag. Men håper ikke at jeg ble feildosert. Synes det var ekstremt mye i forhold til hva jeg har lest at andre får. Gikk ellers på 1 estrofem 3 ganger daglig i tillegg. Anonymkode: 107ae...c0a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe håp, dessverre. Anonymkode: d53f5...51e Ja, det virker som om alt håp er ute. Min mann er fra samme land som klinikken , og skal kontakte de å spørre om jeg kan slutte. Problemet er at de ikke er flink i engelsk, men han skal kontakte dem. Jeg synes ikke det er noe mer vits i å gå på dette mer nå dersom forsøket er misslykket uansett. Like greit å bare få orden på syklus, og gå videre med livet mitt, og forsøke igjen ved senere annledning i stedet. :) Anonymkode: 107ae...c0a
Amatariel Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Kan du ikke høre om du kan få en annen medisin? Duphaston er jo progesteron i tablettform. Det tok jeg nå sist, men det var riktignok ikke IVF da. Men ville hørt med legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå