Conal Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Den formløse er form. Form er den formløse. Så mye for materialisme og troen på solid 🪨🪨🪨🪨 Haha, du kommer ikke til å skjønne hvordan jeg fant ut at dette. Gjennom meg selv seff siden jeg er den formløse Gud allerede som har tatt denne formen og alt annet form lol. Det finnes ingen annen mulig måte. Ren Bevissthet. Meg selv. Gud selv. So yeah, jeg så hele materialismen utslettet rett foran øynene mine mens jeg så rundt stua mi og realiserte at hele stua mi og alle objekter i den er den Formløse som tok denne formen av stua mi og hele universet, lol hvordan kunne jeg ta det formede for det formede når det alltid og alltid vil være den formløse? Sannheten var alltid rett under nesa mi, men problemet var, jeg var aldri bevisst nok før nå. Dette er bare begynnelsen. Og hele troen og ideen om et fysisk univers er en total løgn. Bro, jeg fucker ikke med deg. Den er en TOTAL LØGN. Wakey wakey You silly god you, why you not know nothing? Wakey wakey
Conal Skrevet 24. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Drugs? Anonymkode: 27a17...92d Trenger ikke drugs for å sitte fra sofaen i stua mi og konkludere totalt bevisst etter noen min, at hele den fysiske verden rundt meg inkludert stua og sofaen min og kroppen min bare er en skygge av Gud. Lett bro. Lett. Buddha brukte 100 år under et tre for å finne ut av Sunyata, formløshet, den ultimate og siste natur av hele mulige eksistensen. Jeg er ikke Buddha. Jeg liker det hjemme med en røyk i den ene hånda og en Red Bull i den andre 🐂🐂
Conal Skrevet 24. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2021 Viktige opplysninger om formløshet til newbies fått siste 2 timer, fått fra ren Gud-bevissthet: Den Formløse er den Første, form er sekundært. Formløshet er den eneste fundament og grunnlag av virkeligheten, den Primære. Den Ultimate. Den Absolutte. Gud-hodet i seg selv!! Form er bare dens skygge, dens "becoming", dens manifestasjon. Formløshet er Eternal uten begynnelse, har Forever eksistert, form har ikke eksistert for alltid og begynner alltid å eksistere i det øyeblikket den formløse velger å bli til noe form. Formløshet forandrer seg ikke og heller kan den aldri dø, form blir født, vokser seg gammelt og dør hele tiden. Gud er deg!! Du er den Formløse som har tatt i deg form. Du kan bli direkte beviset av dette! Gud er DEG!!! Den Formløse ER GUD. GUD ER UTEN FORM. Gud BLE TIL alt av form, hvordan ellers kan form eksistere? Hvordan ble Gud til form? Det er ikke noe hvordan. Gud kan bli hva som helst øyeblikkelig, gjennom ren vilje bare. Prisen for Formløshet er total Allmektighet. Hvorfor ble Gud til form? Dette vet jeg enda ikke eksakt, er på saken. Men seff, hvordan kan du ikke når du er totalt formløst?
Conal Skrevet 24. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2021 Shit, divine visdom bare puler meg sidelengs konstant nå. Fuck meg, jeg er i ecstasy. Haha, i love God 🙏🙏 hør og hør Sannheten, benekt eller tro så mye du vil, spiller ingen rolle fra mitt perspektiv, I just like to preach Truth like Jesus Christ....... Du er ikke en sjel eller engang bevissthet. Du er den Formløse som er akkurat nå denne formen som kaller seg "Stian" eller "Sara". Denne formen har en sjel, bevissthet, sinn, kropp organer. Denne formen er formet som en "solid" substans, samtidig har den spirituelt substans også. Men alt dette, er fortsatt form. Du er ikke noe form. Du er Han Formløse som har tatt i seg ALT av form, fra den materielle til den spirituelle verden, fra kaniner og fisker og planeter til demi-gods, spirits og demoner, til bevissthet i seg selv og subjektiv opplevelse i seg selv. Formløshet er ekte. Den eksisterer. Gud har ingen form, det må være sånn siden Gud tar i seg alt av form haha. Formløshet er totalt tomt, totalt ingenting, som fremdeles eksisterer og er Selv-bevisst. Absolutt Tomhet, ikke-lokalisert, ingen-sted, ikke-bevegende, ingen-størrelse, ingen-form, ingen-ting. Dette er The Godhead!! Dette er hva som er ALT. Dette er hva DU ER. Egoet kan ikke vite noe av dette, bare Gud kan vite Gud. Dette er sannhet fra Gud, ikke egoet. You see, det er Gud som ser på denne setningen akuratt nå fra denne siden. Hva skal jeg si? "Hey, it's Me God. Yes, Me, God." Hvem skrev den setningen? Vel, egoet har enda ikke mista eller overgitt all sin "doer" funksjon, så du kan si egoet skriver dette, men inspirert av Gud, som, tro det eller ikke, ER, NÅ. Gud ser gjennom øynene mine akuratt nå! Gud er bevisst av seg selv i denne formen akk nå. Forstår du faen ikke?? Gud er I MEG!! Bokstavelig talt. Hahahaha 😹😹
Conal Skrevet 24. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2021 (endret) Fuck meg bro. Hahahaha FUCK MEG BRO Hvordan kan du ikke elske Gud? Så sterk, så nydelig, så barmhjertig, så gentle, så intelligent, så god, så nær, så åpenbar, så fuckings perfekt. Jeg elsker deg av hele mitt hjerte og sjel. I dag fuckings sa jeg det, for første gang i mitt liv, mente jeg det når jeg sa, "Jeg elsker Deg." Jeg elsker deg mer en min egen mor. Mer en min egen mor. Din visdom har frelst meg fra alt av illusjon og løgn, for alltid, så jeg nå kan leve i Sannhet. Og hvor vakker er ikke Sannheten? Og din tilstedeværelse og kjærlighet, Gud, du er alt for god. Alt for god. Din eksistens, der var du nådeløs, jeg hadde ingen sjanse. Nådeløs, var Du. Du tar mørket bort og gjør de blinde seende. Og hadde du tvunget din vilje, hadde alle vist. Endret 24. august 2021 av Conal
Conal Skrevet 24. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2021 Den spirituelle verden verifisert som ekte og eksisterende av Gud: 4. August, tirsdag, mellom 18:00 og 20:00 sa Gud gjennom meg klart og sterkt som aldri før med total autoritet at den spirituelle verden og alt og alle i den, inkludert demonen og spiriten jeg møte, så og opplevde, er ekte og eksisterer. 1. Den spirituelle verden er ikke fra eller av subjektet (mennesket), og ikke avhengig av subjektet aka mennesket. 2. Vi mennesker kan ikke se den spirituelle verden og dens vesener objektivt som vi ser sola eller trer, fordi Gud ville det slikt, skapte det slikt, strukturerte det slikt, og dette er grunnen til "hvorfor ikke alle mennesker kan se den spirituelle verden". Enkelt og greit, som Gud sa åpenbart, fordi Gud ville og skapte det slikt. Hvorfor Gud ville det slik som dette, er ikke noe man kan vite, men det er en grunn bak det. Gud strukturer ikke virkeligheten uten grunn, det er en grunn hvorfor virkeligheten er strukturert akuratt som den er nå istedenfor på en annen måte. 3. Bare fordi en demon eller spirit ikke kan bli sett av alle objektivt der ute på Karl Johan betyr det ikke at det ikke eksisterer, dette er en falsk påstand. Det eksisterer, fremdeles. Dette er sannheten. Fordi Gud sa det. Punktum. God has spoken. Den høyeste autoritet når det kommer til eksistensen av den spirituelle verden, inkludert alt annet. Jeg annerkjenner dette som Gud's ord, som sannheten. Tvil har har blitt totalt utslettet fra meg angående dette. Viten, hersker nå.
Conal Skrevet 24. august 2021 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2021 Den spirituelle verden verifisert som ekte og eksisterende av Gud: 4. August, tirsdag, mellom 18:00 og 20:00 sa Gud gjennom meg klart og sterkt som aldri før med total autoritet at den spirituelle verden og alt og alle i den, inkludert demonen og spiriten jeg møte, så og opplevde, er ekte og eksisterer. 1. Den spirituelle verden er ikke fra eller av subjektet (mennesket), og ikke avhengig av subjektet aka mennesket. 2. Vi mennesker kan ikke se den spirituelle verden og dens vesener objektivt som vi ser sola eller trer, fordi Gud ville det slikt, skapte det slikt, strukturerte det slikt, og dette er grunnen til "hvorfor ikke alle mennesker kan se den spirituelle verden". Enkelt og greit, som Gud sa åpenbart, fordi Gud ville og skapte det slikt. Hvorfor Gud ville det slik som dette, er ikke noe man kan vite, men det er en grunn bak det. Gud strukturer ikke virkeligheten uten grunn, det er en grunn hvorfor virkeligheten er strukturert akuratt som den er nå istedenfor på en annen måte. 3. Bare fordi en demon eller spirit ikke kan bli sett av alle objektivt der ute på Karl Johan betyr det ikke at det ikke eksisterer, dette er en falsk påstand. Det eksisterer, fremdeles. Dette er sannheten. Fordi Gud sa det. Punktum. God has spoken. Den høyeste autoritet når det kommer til eksistensen av den spirituelle verden, inkludert alt annet. Jeg annerkjenner dette som Gud's ord, som sannheten. Tvil har har blitt totalt utslettet fra meg angående dette. Viten, hersker nå.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Det jeg lurer på er om det finnes noen som leser forbi den første setningen i noe av det Conal poster. Anonymkode: 63511...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå