Gå til innhold

Kan noen anbefale en god Fleshlight?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo et hav av ulike og jeg har ikke peiling. Kjipt å lande feil når de er litt dyre for en fattig student og sikkert ikke så lett å få byttet😅

Har ikke mål, men er nok noe over gjennomsnittet, da vanlig kondom ikke passer meg feks..

Derfor er det litt viktig at den ikke er for kort og så stram at det kanskje kan bli utfordrende å trenge inn? Som sagt, jeg vet ikke hvordan de er til vanlig, men er nysgjerrig🙂

Anonymkode: af492...896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du er utstyrt som John Holmes kommer du ikke til å være for stor for en Fleshlight. Det eneste du trenger å tenke på er hvilket mønster du vil ha, og hvis du skal ha en av de Fleshlight Girls-modellene hvilken du synes er mest attraktiv.

• Liker 1
Skrevet

Du kjøper desverre litt i blinde første gangen, men sånn må det vel være?  Lengden på de vanlige, er nok plenty. Min mest brukte har vært "Teagan Presley". Den begynner nå å sprekke opp innvendig, og bør byttes ut snart, helst med noe som ligner, siden den er utgått. 

Vel så viktig er glidemiddelet. Noen typer fungerer rett og slett ikke med denne typen gummi, og mange passer ikke for de med sensitiv hud. Hos meg er det de blå tubene fra RFSU som gjelder, og matolje i nødens stund. Det virker som om silikongummien tåler oljen.   Lykke til!  

Anonymkode: e557f...219

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode råd fra dere begge🙂

Anonymkode: af492...896

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...