Gå til innhold

Jeg begynner å bli veldig ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel snart i 6 år. I begynnelsen synes jeg det var deilig å være alene, og trivdes godt med å kun tenke på meg selv. Nå det siste halvåret har jeg virkelig begynt å kjenne på savnet å ha noen å være glad i, og ha de følelsene returnert. Jeg savner en ordentlig god klem og noen å holde hånden med, og de gode samtalene og tryggheten man har i en partner. Synes også det er kjipt å tenke på at jeg fyller 31 år til høsten, og som kvinne så begynner man jo også å bli bekymret for den biologiske klokka selv om jeg rasjonelt vet jeg fortsatt har god tid. 

Jeg har heller ikke vært fysisk med noen disse årene, og det har heller ikke vært noen som har vist interesse for det heller. Det begynner å tære litt på selvbildet, og det hjelper nok ikke på fremover. 

Anonymkode: 206c6...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kost deg for mye og blitt tjukk de årene?

Anonymkode: 1d664...057

• Liker 2
Skrevet

Hei.

trist å lese at du er ensom. Desverre er nok mange i samme båten. Spesielt nå som mørketiden kommer og hverdagen blir automatisk «vanskligere». Jeg selv er singel på 3 året, følte at livet var endelig på vei til å snu nå, bygget meg opp igjen fra utroskap. Men så kommer nedturene igjen da mørket kryper på og jeg savner barnet mitt så intens mye! Ringer barnet hver dag og må holde tårene tilbake så barnet ikkje oppdager at jeg er lei meg. Heldigvis snart min uke til å ha samvær!! Gler meg så det kribler i magen! 

Jeg lastet ned tinder igjen etter lang tid pause, men ser ut for at det ikke er helt min tid nå 😅 samtidig er det ikkje bra å forhaste seg inn i forhold fordi man er ensom eller trenger noen her og nå. 

Mitt råd til deg min gode venn er : gå i naturen, dra på café med noen, gjør på ting du liker og få den normale fine utstrålingen du har, så tenker jeg at mennene våkner fra dvalen 😅👍🏻

hilsen mann 28.

• Liker 4
Skrevet

Det skal ikke lang tid til før man blir ensom. Jeg kjemper meg ut av den gropen selv. Og det går helt fint, man må bare våge litt så man kommer igang. Straks du får moment så går det bedre, når jeg kan så kan du også :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har ikke mamma tørket deg skikkelig i baken så du er sår og irritabel idag? 

Anonymkode: 26c33...f26

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For et usaklig innlegg...  gå å skam deg. 

Anonymkode: b32f6...7c0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 0.58):

🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 0.53):

Jeg har vært singel snart i 6 år. I begynnelsen synes jeg det var deilig å være alene, og trivdes godt med å kun tenke på meg selv. Nå det siste halvåret har jeg virkelig begynt å kjenne på savnet å ha noen å være glad i, og ha de følelsene returnert. Jeg savner en ordentlig god klem og noen å holde hånden med, og de gode samtalene og tryggheten man har i en partner. Synes også det er kjipt å tenke på at jeg fyller 31 år til høsten, og som kvinne så begynner man jo også å bli bekymret for den biologiske klokka selv om jeg rasjonelt vet jeg fortsatt har god tid. 

Jeg har heller ikke vært fysisk med noen disse årene, og det har heller ikke vært noen som har vist interesse for det heller. Det begynner å tære litt på selvbildet, og det hjelper nok ikke på fremover. 

Er singel på 36’e året😃

Anonymkode: 8314c...13d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 0.53):

Mange som bruker 20-årene på å feste rundt, og realiteten begynner å sette inn når en runder 30 og innser at en ikke får det samme kaliberet av menn en fikk i sine beste år. Du hadde sikkert nok av valg i 20-årene, men da var ikke disse mennene "bra" nok. Tiden tar ikke hensyn til noen. 

Anonymkode: 97ec7...c8b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange som bruker 20-årene på å feste rundt, og realiteten begynner å sette inn når en runder 30 og innser at en ikke får det samme kaliberet av menn en fikk i sine beste år. 

Hva er denne greia med at alle fester til de er 30? De fleste 30-åringer har vært i full jobb i årevis og kan ikke gå på fylla hele tida, og mange har faste kjærester eller tom samboere. 

Anonymkode: 31ac3...a8d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er denne greia med at alle fester til de er 30? De fleste 30-åringer har vært i full jobb i årevis og kan ikke gå på fylla hele tida, og mange har faste kjærester eller tom samboere. 

Anonymkode: 31ac3...a8d

Ja, og det var heller ikke disse jeg siktet til. Men virker som mange kvinner tror at menn bør stille seg i kø utenfor døra på tross av fortid, alder og baggasje. Bare i kraft at de er en kvinne. Faktum er at når kvinner blir eldre er de faktisk nødt til å jobbe litt og legge inn en innsats for mannen de ønsker. På samme måte som mannen er nødt til å gjøre hele veien. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er singel på 36’e året😃

Anonymkode: 8314c...13d

Wow....da er det på tide å aksjonere!🌹

Skrevet

Hva har du gjort på de 6 årene for å unngå ensomhet da? Har du aktivt prøvd å finne en partner? Prøvd nettdating? Vært aktiv i fritiden og oppsøkt muligheter til å treffe noen? (litt vanskelig den siste tiden selvfølgelig) Saken er at  man selv må gjøre en innsats for å komme ut av ensomhet.

Anonymkode: 05a3d...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...