AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Sier menn på tinder at de er ute etter et forhold kun for å få sex? Når det står i bioen også? Anonymkode: 84fcf...99c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Ja, fordi de ikke behøver å lyve av den grunn. De kan være på leting etter en livsledsager og ha det gøy på veien. Dessuten vet man ofte ikke hvor godt man liker en person før man har hatt sex, og noen ganger kan følelser endre seg etter sex. Det er lov å ombestemme seg. Noen få menn lyver om at de er ute etter forhold kun for å få sex, men de færreste er så kyniske og manipulerende. For de fleste handler det bare om at uforpliktende sex også er gøy og i visse tilfeller fører det til et forpliktende forhold, men det vet man jo aldri på forhånd. Anonymkode: f3877...91c 4
Tor P Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, fordi de ikke behøver å lyve av den grunn. De kan være på leting etter en livsledsager og ha det gøy på veien. Dessuten vet man ofte ikke hvor godt man liker en person før man har hatt sex, og noen ganger kan følelser endre seg etter sex. Det er lov å ombestemme seg. Noen få menn lyver om at de er ute etter forhold kun for å få sex, men de færreste er så kyniske og manipulerende. For de fleste handler det bare om at uforpliktende sex også er gøy og i visse tilfeller fører det til et forpliktende forhold, men det vet man jo aldri på forhånd. Anonymkode: f3877...91c Dette! Som jeg sier det: Jeg er ute etter et langvarig forhold, men jeg er nok litt fleksibel på veien dit 😉 Burde sjekke ut episoden av podcasten Hun vs Han som heter "Post nut syndrome: Menn må ligge med en dame for å vite om han liker henne" 1
GrønnNellik68 Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Tor P skrev (18 minutter siden): Dette! Som jeg sier det: Jeg er ute etter et langvarig forhold, men jeg er nok litt fleksibel på veien dit 😉 Burde sjekke ut episoden av podcasten Hun vs Han som heter "Post nut syndrome: Menn må ligge med en dame for å vite om han liker henne" Problemet for oss damer og forstå er når de ikke liker oss men fortsatt ønsker å ha sex med oss. Gir litt mixed signals men har lært at er de ikke interessert forhold så avslutt tvert. 3
Engel Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 De lyver ikke om at de er ute etter et forhold. men de fleste ser ingen grunn til å la være å ha sex fram til de er 100% sikker på at de ønsker et varig forhold med vedkommende. Jeg som kvinne venter heller ikke med sex så lenge. Så ja, en god del ganger ender man med å dumpe personer man har hatt sex med også. Det er en del av datinglivet. Det er en del av å finne ut om man passer sammen. Men jo lengre man venter med å ha sex, jo større er sjansen for at man faktisk har blitt såpass kjent at man vet litt mer om det er en person man vil satse på eller ikke, og dermed er sjansen for å bli dumpet kanskje litt mindre. Men svært mange forhold overlever ikke når forelskelsen gir seg, og det kan jo være etter 1-2 år. Man må tørre å satse og å risikere å misslykkes for å kunne lykkes rett og slett. 4
Engel Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Bente1234 skrev (27 minutter siden): Problemet for oss damer og forstå er når de ikke liker oss men fortsatt ønsker å ha sex med oss. Gir litt mixed signals men har lært at er de ikke interessert forhold så avslutt tvert. Må bare kommentere denne. Dette er helt riktig, å holde på slik er en uting. Er man ikke interessert så skal man si fra om det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Menn som leter etter den rette og søker forhold, sier ikke nei takk til sex. Det at de kun er interessert i sex med "Laila" betyr ikke at de ikke søker forhold. Det betyr bare at Laila ikke er den de søker. Anonymkode: af917...ce8 3
GrønnNellik68 Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Menn som leter etter den rette og søker forhold, sier ikke nei takk til sex. Det at de kun er interessert i sex med "Laila" betyr ikke at de ikke søker forhold. Det betyr bare at Laila ikke er den de søker. Anonymkode: af917...ce8 Da må de avklare med Laila først da at ikke hun heller søker noe seriøst men liker å ha sex på veien dit. Ellers gir det Laila mixed signals. Hun bør få et valg. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 31 minutter siden, Bente1234 said: Da må de avklare med Laila først da at ikke hun heller søker noe seriøst men liker å ha sex på veien dit. Ellers gir det Laila mixed signals. Hun bør få et valg. Det er jo ikke sikkert de vet det ennå. Det er nok en del (kanskje mest menn, men også kvinner) som trenger å ha sex før de vet om han eller hun de dater er den rette. Personlig vil jeg gjerne ha sexen "overstått" relativt tidlig, for å se om vi er kompatible. Anonymkode: 9f4a3...6a9
GrønnNellik68 Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo ikke sikkert de vet det ennå. Det er nok en del (kanskje mest menn, men også kvinner) som trenger å ha sex før de vet om han eller hun de dater er den rette. Personlig vil jeg gjerne ha sexen "overstått" relativt tidlig, for å se om vi er kompatible. Anonymkode: 9f4a3...6a9 Ja men når de har hatt sex ett par ganger så bør de vite om de vil noe mer eller ikke? Og er det ikke rette dama så må de vel være mann nok til å gi henne ett reellt valg om hun vil fortsette eller ikke. Å si nei jeg er ikke interessert men og fortsette å vise henne interesse for sex blir jo helt feil for hennes del. Det gir jo håp om noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Tusen takk for gode svar! Problemet har vel vært sex på 1. date og dumpet rett etterpå! Anonymkode: 84fcf...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå