AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 De to siste dagene av mensen har jeg veldig sparsommelige blødninger. Det kan være antydning når jeg tørker meg / veeeeldig svakt rosa blandet med urin. Har jeg sex så kan det gjerne komme bittelitt etterpå, men har jeg ikke sex kan det omtrent virke som mensen er ferdig på dag 5 eller 6. Men jeg har alltid tenkt jeg har 7 dagers syklus. Hva regner jeg som sist dag i mens? Man man være ferdig med mensen, men litt rester kommer ut? Anonymkode: 3d1e7...643
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Jeg har mensen i ca 3 dager, siste dagen bruker jeg ikke tampong, ikke på natta heller. Om jeg er veldig stresset kan det være så kort som 1-2 dager. Som tenåring var det litt mer og lenger, tror ca 4 dager. Jeg regner selv en liten antydning som mensen. Om jeg har to dager mensen, så ingenting, men plutselig litt antydning dagen etter igjen, så tenker jeg at det også er mensen. Hvor kraftig og lenge du har mensen varierer fra person til person. Det varierer også med ulike ting som skjer i livet, fysisk og psykisk. Anonymkode: ec9d2...ec0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Når du beregner eggløsning trenger du ikke ta stilling til siste dag du har mensen, bare første. Anonymkode: ec9d2...ec0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå